1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ارج

ماشین لباسشویی ارج مدل ZF50

4638 بازدید
ماشین لباسشویی ارج مدل ZF50

ماشین لباسشویی ارج مدل ZF50 یکی از محصولات ایرانی برند ارج است که دارای کیفیت و قابلیت های مناسب و در سطح محصولات خارجی می باشد. این ماشین لباسشویی همانند دیگر محصولات برند ارج بعد از انجام آزمایش ها و بررسی کیفیت و کارایی به بازار عرضه شده است که می تواند رضایت خاطر شما از یک خرید مناسب را به دست آورد.

ویژگی های ماشین لباسشویی ارج ZF50

این ماشین لباسشویی برای شست و شوی بهینه و مناسب دارای سه محفظه جداگانه برای ریختن پودر شست و شوی اصلی و اولیه و نرم کننده است. این تقسیم بندی به کارایی ماشین لباسشویی کمک کرده و باعث بهینه شدن مصرف انرژی، آب و مواد شوینده می شود.

از دیگر ویژگی های این ماشین می توان به قابلیت شست و شوی انواع لباس ها از جمله لباس های پشمی، کتان، الیاف مصنوعی و لباس های ظریف اشاره کرد. بنابراین می توانید شست و شوی تمام لباس های خود را با خیال راحت به این ماشین بسپارید.

لوله های ورودی آب و تخلیه در این ماشین جداگانه بوده تا مراحل شست و شو به طور کامل و در حالت استاندارد و ایده آل انجام شود. حالت های مختلف شست و شو را می توانید به راحتی و تنها با فشردن یک کلید در این ماشین فعال کنید. حالت خاموش شست و شوی تند و شست و شو با آب سرد از حالت های مختلفی است که با توجه به نوع لباس های قرار داده در ماشین می توانید آن ها را انتخاب کنید.

ماشین لباسشویی ارج مدل ZF50 دارای یک فیلتر و صافی مکانیکی برای جمع آوری خودکار قطعات کوچک و کرک های پس داده لباس است. استفاده از این فیلتر تا حد زیادی باعث افزایش طول عمر و کیفیت ماشین لباسشویی خواهد شد. در کنار کیفیت بالا، قیمت این ماشین لباسشویی بسیار مناسب بوده و شما می توانید با هزینه قابل قبول آن را خریداری کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669