1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ساید بای ساید ارج در شرق تهران

1101 بازدید
تعمیر ساید بای ساید ارج در شرق تهران

ما در نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ارج در شرق تهران توانسته‌ایم با به‌کارگیری تیمی متخصص و ماهر خدماتی باکیفیت را به مشتریان محصولات ارج ارائه کنیم. خدمات ارائه شده توسط مرکز تعمیر ساید بای ساید ارج در شرق تهران دارای ضمانت‌نامه و گارانتی هستند.

به همین خاطر مشتریان می توانند به ما اعتماد کنند. جهت سرعت بخشیدن به فعالیت های انجام شده توسط این مرکز، در تمام مناطق شرق تهران مانند پیروزی، مجیدیه، شهرک امید، باقری، تهرانپارس، نیرو هوایی، تهران نو، حکیمیه، شمس آباد، نظام آباد، حشمتیه، دبستان، سیدخندان، افسریه، نارمک، سرسبز، رسالت، هنگام، الغدیر، وحیدیه و سبلان نمایندگی های متعددی قرار دارند و شما می توانید از طریق تماس با شماره این نمایندگی ها درخواست تعمیر خود را ثبت کنید.

 

شماره های نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ارج در شرق تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های شرق تهران

 

02122487267

 

02177043466

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

بررسی و عیب یابی مشکلات ساید بای ساید ارج

 

امکان برقراری تماس از طریق شماره سراسری ۱۶۶۹ نیز وجود دارد. در وب‌سایت نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ارج در شرق تهران نیز امکان ثبت درخواست تعمیر به صورت آنلاین فراهم شده است؛ بنابراین کاربران محصولات ارج می توانند با نزدیکترین نمایندگی محل زندگی خودشان تماس بگیرند و پس از بررسی و عیب یابی مشکل دستگاه از خدمات باکیفیت این مجموعه در محل مورد نظر خود استفاده کنند.

چراغ های ساید بای ساید ارج روشن است ولی موتور کار نمی‌کند؟
برای عیب یابی بهتر است درجه حرارت و تنظیمات بررسی شود.

فاصله ساید بای ساید از دیوار و طرفین کنترل شود.

موتور کمپرسور ساید بای‌ ساید بررسی شود.

سنسور دمایی بررسی شود.

تایمر دیفراست بررسی شود.

فن و لوله های کندانسور بررسی و تمیز شوند.

برد الکترونیک و سوئیچ لایه درب بررسی شود. جهت پیدا کردن پاسخ برای سؤالات خود و دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید ارج در شرق تهران با نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش ارج در شرق تهران تماس بگیرید.

ساید بای ساید ارج به اندازه کافی سرد نمی کند؟
بسته نشدن درب ساید بای ساید ارج

بسته یا محکم نشدن درب ساید بای ساید ارج ممکن است به دلایل زیر باشد:

خراب شدن لاستیک دور درب ساید بای ساید ارج
خراب شدن لولای درب ساید بای ساید ارج
تمیز نبودن لاستیک یا درزگیر درب ساید بای ساید ارج
پوسیدگی یا زنگ زدگی درب ساید بای ساید

چنانچه مشکلات عنوان شده پس از تمیز کردن لاستیک دور درب برطرف نشد، با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

ساید بای ساید های ارج که همگی دارای تکنولوژی پیشرفته روز دنیا هستند، ممکن است به علت بروز مشکلات، ارور یا خطا هایی را بر روی صفحه نمایش خود نشان دهند. هر کدام از این ارور ها نشان دهنده وجود مشکل در قسمت خاصی از ساید بای ساید ارج است.

به منظور عیب‌یابی و بررسی خطاهای موجود می توانید دفترچه راهنمای محصول را به دقت مطالعه کنید؛ زیرا امکان دارد با بررسی مشکلات مورد نظر نیازی به مراجعه تعمیرکار به منزل شما نباشد و خودتان بتوانید مشکل به وجود آمده را برطرف کنید.

گاهی اوقات می ‌توانید پس از تماس با نمایندگی های مجاز ارج در شهر خود با استفاده از مشاوره رایگان متخصصین و تکنسین های مجرب این شرکت ارور یا خطاهای ساید بای ساید خود را بررسی کرده و مشکل به وجود آمده را برطرف کنید.

 

آشنایی با ما

 

 

نکات مهم در نگهداری، سرویس و تعمیر ساید بای ساید ارج در شرق تهران

 

اگرچه محصولات ارج بادوام هستند و با دارا بودن کمترین سطح از مصرف انرژی انتخاب بسیاری از هم وطنان عزیزمان برای خرید هستند، اما به منظور عملکرد بهینه این محصولات بهتر است این محصولات هر سال توسط تکنسین های حرفه ای سرویس شوند و در صورت نیاز به تعویض فیلتر تصفیه آب حتماً آن را جایگزین کنید.

سعی کنید ساید بای ساید های ارج خود را بیش از حد پر نکنید و همیشه پس از استفاده از ساید بای ساید درب آن را محکم ببندید؛ زیرا در صورت جریان هوا این دستگاه نمی تواند به خوبی عمل کند و مواد غذایی را خنک نگه دارد.

ساید بای ساید های ارج  یکی از بهترین یخچال های موجود در بازار هستند چراکه شرکت ارج تمامی نیازهای مشتریان خود را در قالب یک محصول منحصر به فرد پاسخ داده است؛ اما در بعضی مواقع ممکن است  این محصول ارج نیز  دچار مشکلاتی شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. نمایندگی های مجاز به منظور تسهیل پروسه تعمیرات با به‌کارگیری متخصصین و تکنیسین های حرفه ای خود در کوتاه ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات به مشتریان محصولات ارج هستند. جهت ارتباط با واحد تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات ارج با شماره تلفن های نمایندگی های تعمیر ساید بای ساید ارج در شرق تهران تماس بگیرید و یا در وب‌سایت رسمی این مرکز درخواست تعمیر خود را ثبت نام کنید.

به منظور آشنایی با ویژگی ها و خدمات مرکز تعمیر یخچال ارج در شرق تهران با ما همراه باشید. ساکنان شرق تهران مانند تهران نو، نیرو هوایی، شمس آباد، پیروزی، سید خندان، افسریه، رسالت، مجیدیه، شهرک امید و … می توانند ضمن تماس با کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان تلفنی 1669 برای برطرف نمودن مشکل یخچال ارج خود استفاده کنند. مشتریان عزیز می توانند با استفاده از خدمات این مجموعه کیفیت را احساس نمایند. برای تماس با این مجموعه می توانید از طریق شماره های مربوطه در تمام روز های هفته با تکنسین ها و کارشناسان متخصص در زمینه تعمیر یخچال ارج در شرق تهران ارتباط برقرار کنید.

 

مزایای تعمیر یخچال ارج در محل مورد نظر مشتری

 

انجام انواع تعمیرات مربوط به لوازم خانگی ارج در منزل دارای مزیت های زیادی برای مشتریان است که در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم.

·       امکان نظارت مشتری بر چگونگی انجام تعمیر یخچال ارج

·        عدم نیاز به حمل و نقل و جابجایی یخچال ارج به تعمیرگاه

·        از بین رفتن هزینه های مربوط به جابجایی

·        جلوگیری از آسیب دیدگی یخچال فریزر و هزینه های احتمالی

·        سرعت عمل و استفاده از تجهیزات پیشرفته برای تعمیر یخچال ارج در شرق تهران

·       پرداخت هزینه های مقرون به صرفه و مصوب اتحادیه

·        استفاده از قطعات جایگزین اورجینال برای تعویض قطعات یخال فریزر ارج

·        ارائه ضمانت نامه برای قطعات تعویضی

 

هزینه تعمیر یخچال ارج در شرق تهران

 

هزینه تعمیر یخچال ارج توسط تعمیرکاران و تکنسین ‌های با تجربه نمایندگی تعمیرات یخچال ارج در شرق تهران بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. کارشناسان این مجموعه پس از حضور در منزل مشتری و بررسی دقیق مشکل یخچال هزینه های مربوط به تعمیر را خدمت مشتری اعلام می نمایند و در صورت رضایت طرفین تعمیر یخچال آغاز می‌ شود.

در پایان تعمیرات، فاکتور های مربوط به هزینه تعمیر یخچال ارج با توجه به قیمت های تصویب شده توسط اتحادیه آماده شده و خدمت مشتری تحویل داده خواهد شد. هزینه های مربوط به تعمیرات یخچال ارج شرق تهران با توجه به اینکه چه قطعه ای خراب شده باشد و یا اینکه قطعه نیاز به تعویض یا تعمیر دارد متفاوت خواهد بود.

 

خدمات مجموعه تعمیر یخچال ارج در شرق تهران

 

تکنسین ها و تعمیرکاران مجموعه تعمیر یخچال ارج در شرق تهران با تمام مدل های یخچال ارج آشنایی دارند. این کارشناسان دوره های لازم جهت تعمیر تخصصی قطعات یخچال های ارج را سپری نموده اند و قادر هستند خدمات متنوعی در زمینه تعمیر یخچال فریزر ارج و یا تعویض قطعات این دستگاه به مشتریان عزیز در شرق تهران ارائه کنند. در ادامه به برخی از خدمات این مرکز اشاره می کنیم.

·       تعویض تایمر یخچال ارج

·        اقدامات لازم برای شارژ گاز یخچال ارج

·       تعمیر و تعویض ترموستات یخچال ارج

·       سرویس و تعویض لاستیک دور درب یخچال ارج

·        تعویض فن یخچال فریزر ارج

·        تعمیر و تعویض موتور یخچال ارج

 

علت کار نکردن یخچال ارج چیست؟

 

·       در ابتدا پریز برق و سیم های اتصال را بررسی کنید. اگر پریز سالم بود و سیم های برق نیز مشکلی نداشتند، ممکن است جریان برق به درستی برقرار نشود.

·       در صورت تست این موارد و مشخص شدن این نکته که مشکل از خود یخچال است، بهتر است برای تست کمپرسور یا ترموستات یخچال از تعمیرکاران متخصص و با تجربه در زمینه تعمیرات یخچال ارج شرق تهران کمک بگیرید.

·       گاهی اوقات وجود مشکل و اتصالی در سیم کشی داخلی، خراب بودن ترموستات، باعث بروز مشکل در موتور یخچال باعث می شود. خرابی موتور تبعات جبران ناپذیری دارد و هزینه ‌های بسیار زیادی به کاربران یخچال های ارج تحمیل می کند.

در نهایت به مشتریان و کاربران یخچال های ارج توصیه می کنیم، چنانچه با هرگونه خرابی و عملکرد نادرست در یخچال خود مواجه شدند و یا ارور های مختلفی را روی نمایشگر یخچال ارج مشاهده کردند، از افرادی که سررشته ای در تعمیر یخچال های ارج ندارند درخواست کمک نکنند و تنها با مراکز معتبر تعمیر یخچال ارج در شرق تهران تماس بگیرند.

 1669