1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج غرب تهران

1563 بازدید
تعمیرات ارج

شهروندان ساکن در غرب تهران در صورتی که ماشین لباسشویی شما درچار عیبی شده است که متاسفانه نمی توانید نقص رخ داده را بر طرف نمایید، کافی  است با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج غرب تهران تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

انتخاب یک مرکز تعمیر مناسب برای تعمیر ماشین لباسشویی ارج در غرب تهران بسیار مهم است. به دلیل این‌که تعمیر ماشین لباسشویی ارج؛ توسط هرکسی امکان پذیر نیست و تنها باید توسط تعمیرکاران و تکنسین‌ های متخصص و ماهر انجام شود.

نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران مجهز به وسایل و امکانات مدرن و همچنین بر اساس متدهای روز دنیا خدمات تعمیرات انواع وسایل برقی خانگی ارج را برای مشتریان خود ساکن غرب تهران ارائه کرده و در صورتی که گارانتی وسایل اعتبار زمانی داشته باشد، تعمیرات رایگان انجام می گیرد.

 

شماره های نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج غرب تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ارج غرب تهران

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج پونک , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج صادقیه , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج شهرک غرب , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج  سعادت آباد , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج باغ فیض , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج طرشت , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج تهرانسر , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج چیتگر , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج شهرک گلستان , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج بیمه , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج بلوار فردوس , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج شهرک اکباتان , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج گیشا , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج شهران , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج کن , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج جنت آباد , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج آریاشهر , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج شهر زیبا , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج حصارک , نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج کوهسار

 

آشنایی با ما

 

 

تمام تکنسین‌ های مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ارج در غرب تهران دارای سال ها تجربه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ارج هستند و به صورت منظم دوره‌ های آموزشی جهت آشنایی با مدل های جدید ماشین لباسشویی ارج را سپری می‌ کنند و با قطعات و نحوه تعمیر و تعویض آن ها آشنا می شوند. به همین دلیل سرعت عمل تعمیرکاران این مرکز همواره زبانزد مشتریان بوده و موجب جلب رضایت خاطر شهروندان غرب تهران منطقه پونک، سعات آباد، شهرک غرب، صادقیه، چیتگر، گلستان و … بوده است.

 

نحوه ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی ارج در غرب تهران

 

برای ثبت درخواست تعمیر می توانید با شماره های تماس مراکز و نمایندگی های ما تماس حاصل فرمایید.

1.     ابتدا کارشناسان و مشاوران فنی این مرکز سعی می کنند با دریافت اطلاعات از شما مشکل دستگاه را به صورت تلفنی و ارائه راهنمایی برطرف کنند.

2.     در صورتی که مشکل دستگاه برطرف نشود، مشکل دستگاه شما به تکنسین های مربوطه ارائه می شود و هماهنگی های لازم جهت حضور در منزل شما انجام خواهد شد.

3.     در کوتاه‌ ترین زمان ممکن تعمیرکاران مرکز ما به محل مورد نظر شما مراجعه می‌کنند.

4.     اگر ماشین لباسشویی ارج شما نیاز به تعویض قطعه ای داشته باشد تعمیرکاران فنی و با تجربه ما از قطعات اورجینال برای جایگزینی قطعه استفاده می کنند.

انجام تعمیرات در محل دارای چند مزیت است.

·       نخست این‌که کاربران می توانند نظارت مستقیم بر فرآیند تعمیر داشته باشند.

·       دوم این‌که دیگر نیازی به جابجایی ماشین لباسشویی نبوده و امکان آسیب دیدگی دستگاه از بین می رود.

 

 عیب یابی ماشین لباسشویی ارج

 

اگر به هر یک از مشکلات زیر برخوردید می توانید با نمایندگی نمایندگی تعمیرات لباسشویی ارج در غرب تهران تماس بگیرید تا در اسرع وقت خودمان را به شما برسانیم و تعمیرات مورد نیاز ماشین لباسشویی ارج شما را در محل مورد نظر شما انجام دهیم.

·       ماشین لباسشویی ارج صدا های عجیب و غیر عادی ایجاد می ‌کند.

·       ماشین لباسشویی ارج آب را تخلیه نمی کند.

·        ماشین لباسشویی ارج روشن نمی شود.

اگر ماشین لباسشویی ارج شما هر یک از این مشکلات را دارد باید بدانید که دچار نقص فنی شده و نیاز به عیب یابی و بررسی توسط یک تعمیرکار با تجربه دارد. از سپردن تعمیر لوازم الکترونیکی خود به افراد بی تجربه و غیر حرفه ای خودداری کنید، چراکه ممکن است مشکلات جرئی دستگاه شما بزرگ تر شده و هزینه های زیادی را به شما تحمیل کند.

·       ماشین لباسشویی ارج هنگام خشک کردن لباس ها تکان های شدید می‌ خورد و صدا های غیر عادی تولید می ‌کند.

در صورتی که محل ماشین لباسشویی ارج تراز نباشد ممکن است لرزش ها و تکان های شدید را شاهد باشید؛ اما در صورتی که محل ماشین تراز است ممکن است دلیل دیگری باعث به وجود آمدن چنین مشکلی شده باشد. به همین سبب توصیه می‌ شود با تعمیرکاران زبده و کار بلد ما در مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ارج در غرب تهران تماس بگیرید تا به شما کمک کند مشکل دستگاه برطرف شود.

در ادامه به برخی دیگر از خرابی های ماشین های لباسشویی ارج اشاره می کنیم که در صورت مشاهده هر یک از آن ها بهتر است با نمایندگی های مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ارج در غرب تهران تماس حاصل فرمایید.

·       دیگ ماشین لباسشویی ارج نمی چرخد.

·        ماشین لباسشویی ارج روشن نمی شود.

·        ماشین لباسشویی ارج نشتی آب دارد.

·        روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی ارج ارور هایی را مشاهده می کنید.

·        داخل ماشین لباسشویی ارج بوی بدی می دهد.

·       لباس ها پس از شستشو در ماشین لباسشویی ارج هنوز کثیف هستند.

·       ماشین لباسشویی ارج از حالت قفل کودک خارج نمی شود.

·        چراغ های نمایشگر ماشین لباسشویی ارج کم نور شده و چشمک می زند.

·        آب داخل ماشین لباسشویی ارج گرم نمی شود.

·        لباس ها بعد از شستشو برنامه خشک کن هنوز مرطوب هستند.

·       درب ماشین لباسشویی ارج بسته نمی شود.

·       ماشین لباسشویی ارج آبگیری نمی کند.

 

نکاتی جهت سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی ارج

 

گاهی اوقات استفاده مداوم از ماشین های لباسشویی ارج و عدم سرویس این دستگاه باعث می شود که قطعات ماشین لباسشویی فرسوده شوند و نیاز به تعویض داشته باشند. به همین منظور توصیه می کنیم هر ساله ماشین لباسشویی خود را سرویس کنید و داخل دستگاه را جرم گیری کنید.

·       از پودر های مناسب و شوینده های با کیفیت برای شستشو جرم گیری داخل ماشین لباسشویی ارج استفاده کنید.

·       همیشه بعد از پایان برنامه شستشو لاستیک های دور درب را تمیز کنید و مطمئن شوید که داخل ماشین لباسشویی ارج کاملاً خشک باشد. همین تمیز کردن ماشین لباسشویی و خشک کردن آب داخل دستگاه از خرابی و ایجاد بوی بد در ماشین‌ های لباسشویی و رسوب گرفتن آن جلوگیری می کند و باعث افزایش طول عمر دستگاه شما می شود.

·       جا پودری ماشین لباسشویی ارج را مرتب تمیز کنید و اجازه ندهید دچار رسوب گرفتگی شود.

·       از قرار دادن وسایل سنگین روی ماشین لباسشویی ارج خودداری کنید. با رعایت چند نکته ساده و سرویس ماشین لباسشویی توسط تعمیرکاران مجاز مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ارج در غرب تهران می توانید از خرابی آن جلوگیری کنید و در هزینه های خانواده صرفه جویی نمایید.

 

اهمیت سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی ارج در غرب تهران

 

امروزه برای شستشوی لباس از انواع لباسشویی ها استفاده می کنیم و این کار در وقت ما خیلی صرفه جویی می کند. پس جهت نگهداری لباسشویی ارج باید نکاتی را رعایت کنیم تا ماشین لباسشویی فرسوده و خراب نشود. سرویس ماشین لباسشویی عمر آن را نیز بالا می برد.

·       لباسشویی باید در جای مناسب قرار بگیرد و در حالت تراز باشد.

·       از پودر و مواد شوینده به میزان مناسب استفاده شود.

·       قسمت پودر لباسشویی و مخزن نرم کننده همیشه تمیز شود تا باعث تولید بوی بد و کپک نشود.

·       همیشه بعد از اتمام کار لباسشویی به مدت ۳۰ دقیقه درب آن را باز بگذارید تا داخل آن خشک شود.

·       درب لباسشویی را به آرامی باز و بسته کنید و فشار اضافی به آن تحمیل نکنید.

 

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ارج در غرب تهران

 

با توجه به نوع خرابی و انواع خدماتی که برای بازگرداندن عملکرد طبیعی به ماشین لباسشویی ارج مورد نیاز است، هزینه ها تعیین می شود و این هزینه ها مصوب بر اساس قیمت ‌های اتحادیه و مورد تائید مجموعه مراکز تعمیر ماشین لباسشویی ارج در غرب تهران هستند. هزینه تعمیر و تعویض قطعات ماشین لباسشویی ارج متفاوت است و تنها پس از بررسی و عیب یابی توسط تعمیرکاران و کارشناسان مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ارج در غرب تهران امکان پذیر است.

 1669