1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران

1887 بازدید
نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران

نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران مجهز به وسایل و امکانات مدرن و همچنین براساس متدهای روز دنیا خدمات تعمیرات انواع وسایل برقی خانگی ارج را برای مشتریان خود ساکن غرب تهران ارائه کرده و در صورتی که گارانتی وسایل اعتبار زمانی داشته باشد، تعمیرات رایگان انجام می گیرد.

 

شماره های نمایندگی تعمیر ارج غرب تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ارج غرب تهران

 

کلیه مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ارج در غرب تهران در وبسایت این نمایندگی موجود است. شما نیز اگر به عنوان کاربران محصولات ارج به وبسایت این مجموعه مراجعه نموده اید، می توانید نام تمامی نمایندگی های غرب تهران را مشاهده کنید و در صورت نیاز از طریق تماس با شماره های هر یک از این نمایندگی ها از خدمات با کیفیت مجموعه تعمیر ارج غرب تهران استفاده کنید.

از جمله مزایای استفاده از خدمات این مجموعه سرعت عمل و زمان‌بندی خدمات است.

سرعت عمل بالای تعمیرکاران آموزش دیده لوازم خانگی ارج، باعث شده تا تیم فعال این مجموعه در میان کاربران بسیار محبوب باشند. چرا که امکان ثبت درخواست تعمیر از طریق وب سایت این مجموعه امکان پذیر است و خطوط تلفن این نمایندگی نیز در مناطق غرب تهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز و کاربران لوازم خانگی ارج هستند.

ارائه گارانتی برای لوازم خانگی تعمیر لوازم خانگی ارج، نصب و راه اندازی و آموزش استفاده از این وسایل جزو مزایای استفاده از خدمات تعمیر در این نمایندگی معتبر هستند.

نمایندگی تعمیرات ارج پونک , نمایندگی تعمیرات ارج صادقیه , نمایندگی تعمیرات ارج شهرک غرب , نمایندگی تعمیرات ارج سعادت آباد , نمایندگی تعمیرات ارج باغ فیض , نمایندگی تعمیرات ارج طرشت , نمایندگی تعمیرات ارج تهرانسر , نمایندگی تعمیرات ارج چیتگر , نمایندگی تعمیرات ارج شهرک گلستان , نمایندگی تعمیرات ارج بیمه , نمایندگی تعمیرات ارج بلوار فردوس , نمایندگی تعمیرات ارج شهرک اکباتان , نمایندگی تعمیرات ارج گیشا , نمایندگی تعمیرات ارج شهران , نمایندگی تعمیرات ارج کن , نمایندگی تعمیرات ارج جنت آباد , نمایندگی تعمیرات ارج آریاشهر , نمایندگی تعمیرات ارج شهر زیبا , نمایندگی تعمیرات ارج حصارک , نمایندگی تعمیرات ارج کوهسار

 

آشنایی با ما

 

 

برای تعمیر یخچال ارج در کلیه مناطق غرب تهران در هر ساعت از شبانه‌روز می توانید به وب‌سایت نمایندگی تعمیرات ارج در غرب تهران مراجعه نمایید و درخواست تعمیر خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. امکان برقراری تماس با این مجموعه از طریق شماره سراسری ۱۶۶۹ نیز در کلیه روزهای هفته حتی روزهای تعطیل وجود دارد.

در نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران تکنسین های متخصص و با تجربه این مجموعه با بهره گیری از تخصص خود، توانایی تعمیر انواع لوازم خانگی مانند یخچال ارج، یخچال فریزر ارج، ساید بای ساید ارج و لباسشویی ارج را دارا می باشند.

تکنسین های این مجموعه همواره سعی دارند به جای تعویض قطعات اقدام به تعمیر آن ها نمایند تا هزینه های کمتری به مشتریان و کاربران لوازم خانگی ارج تحمیل شود. یکی از بهترین و قابل اعتمادترین نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی در سطح شهر تهران این مرکز است که تجربیات فراوانی در زمینه نصب و راه اندازی، سرویس و تعمیر لوازم خانگی ارج دارد. در این مجموعه کلیه خدمات با کیفیت در محل مورد نظر مشتری انجام می شود.

همشهریان عزیز پایتخت نشین ساکن مناطق شهرک اکباتان- گیشا -شهران –کن- پونک- آریا شهر –شهر زیبا- صادقیه- شهرک غرب -سعادت آباد- فیض- طرشت – چیتگر -شهرک گلستان –بیمه- بلوار فردوس – جنت آباد- حصارک و … می توانند با شماره های مربوط به نمایندگی هر یک از مناطق تماس بگیرند و یا در غیر این صورت از طریق تماس با شماره سراسری ۱۶۶۹ از خدمات با کیفیت این مجموعه در منزل استفاده کنند.

کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه دارای ضمانت نامه است؛ بنابراین اگر کاربران به هر دلیلی از خدمات ارائه شده رضایت نداشته باشند می توانند از ضمانت نامه تعمیر خود استفاده کنند.

 

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران

 

کاربران لوازم خانگی مانند لباسشویی ارج، یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر ارج می توانند از کلیه خدمات با کیفیت این مجموعه استفاده کنند. از مزایای خدمات تعمیر در این مجموعه می توان به استفاده از قطعات اورجینال ارج برای تعویض قطعات معیوب اشاره کرد.همچنین در این مجموعه کلیه تعمیرات دارای ضمانت نامه هستند و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می شود.

تعمیرکاران و متخصصان نمایندگی تعمیر ارج غرب تهران همگی مرتب در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند و با کلیه قطعات لوازم خانگی ارج آشنایی دارند. به این صورت می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل لوازم خانگی ارج را تشخیص دهند و نسبت به تعمیر آن ها اقدام کنند.

تخصص این کارشناسان فقط و فقط تعمیر انواع لوازم خانگی ارج است. به این صورت شما می توانید با خیالی آسوده تمام لوازم خانگی خود را به این تعمیرکاران بسپارید و در نهایت مانند روز اول آن ها را تحویل بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات ارج در تمام نقاط تهران

 

با توجه به اینکه تکنسین ها و کارشناسان با تجربه این مجموعه برای سرویس نصب راه اندازی و تعمیر لوازم خانگی ارج آموزش دیده اند، در نمایندگی های مجزا در کلیه مناطق تهران آماده خدمت رسانی به همشهریان تهرانی هستند.

بنابراین اگر در هر یک از مناطق غرب تهران، شرق تهران، شمال تهران، جنوب تهران و مرکز تهران زندگی می کنید می توانید به وب‌سایت نمایندگی تعمیرات ارج مراجعه کنید و شماره های هر یک از نمایندگی های مناطق مختلف را پیدا کنید. همان‌طور که اشاره کردیم از طریق شماره ۱۶۶۹ نیز می توانید به نمایندگی های مربوط به منطقه خودتان وصل شوید و درخواست تعمیر خود را ثبت کنید.

 

چه خدماتی در نمایندگی تعمیر یخچال ارج در غرب تهران انجام می شود؟

 

تعمیر یخچال ارج توسط تکنسین های حرفه ای نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ارج انجام می شود. در صورتی که امکان تعمیر قطعات یخچال و یخچال فریزرهای ارج وجود داشته باشد، تکنیسین‌های این مجموعه اقدام به تعمیر می نمایند و اگر قطعه نیاز به تعویض داشته باشد از قطعات اصلی و اورجینال برای تعویض آن استفاده می شود.

در صورتی که نیاز به سرویس یخچال ارج دارید و یا قصد دارید گاز یخچال را شارژ کنید می توانید با تعمیرکاران این مجموعه تماس بگیرید. کلیه خدمات مربوط به سرویس یخچال فریزرهای ارج در این مجموعه با بهترین کیفیت انجام می شود.

با توجه به اینکه ممکن است یخچال های ارج هم دچار مشکل شوند؛ تعمیر کلیه قطعات مانند موتور یخچال ارج، کمپرسور یخچال ارج، تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر ارج و تعویض کلیه قطعات معیوب توسط تکنسین های این مجموعه انجام می شود. در صورتی که نیاز به نصب و راه اندازی یخچال ارج دارید، می توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال ارج در غرب تهران تماس بگیرید.

 

مراحل ثبت درخواست تعمیر در نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران

 

کاربران لوازم خانگی ارج در صورت مشاهده هرگونه مشکل در لوازم آشپزخانه خود می توانند با شماره های این نمایندگی تماس بگیرند. امکان برقراری تماس با این مجموعه در تمام روزهای هفته وجود دارد.

اگر کاربران قصد داشته باشند به صورت تلفنی درخواست تعمیر خود را ثبت کنند از طریق برقراری تماس با شماره های مناطق زندگی خودشان به کارشناسان فنی این مجموعه وصل می‌شوند و می توانند عیب و ایراد دستگاه را مطرح کنند تا کارشناسان فنی بتوانند پس از بررسی و عیب یابی مشکل دستگاه راهکارهای تعمیراتی را به مشتریان ارائه کنند.

در صورتی که مشتریان خودش بتوانند عیب و ایراد دستگاه را برطرف کنند، مشاوره رایگان تعمیر به آن ها ارائه می‌شود، اما اگر نیاز به حضور تعمیرکار در محل باشد، در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه به محل مشتری اعزام می شوند.

برای ثبت درخواست تعمیر به صورت اینترنتی نیز کاربران یخچال ارج و سایر لوازم خانگی ارج باید به بخش سفارش گیری آنلاین در وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنند. پس از تکمیل اطلاعات فرم درخواست تعمیر بایستی از کارشناسان این مجموعه درخواست کمک کنند.

سپس فرم های درخواست تعمیر توسط کارشناسان فنی بررسی می‌شود و در اسرع وقت با کاربران تماس گرفته می‌شود تا هماهنگی‌های لازم جهت اعزام نیرو به محل انجام شود.

 

هزینه تعمیر یخچال ارج در غرب تهران

 

هزینه تعمیر یخچال ارج در نمایندگی تعمیر ارج در غرب تهران بر اساس قیمت های تصویب شده اتحادیه دریافت می شود. با توجه به اینکه قطعات و لوازم تعویضی یخچال های ارج همگی اورجینال و فابریک دستگاه می باشند، هزینه خرید آن ها طبق فاکتور محاسبه و به مشتری اعلام می شود.

مرکز تخصصی و نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران در زمینه نصب و راه‌اندازی، سرویس و تعمیر انواع لوازم خانگی ارج فعالیت می کند. در این مجموعه کلیه تعمیرکاران و پرسنل به صورت تخصصی، توانایی تعمیر انواع لوازم الکترونیکی ایرانی و خارجی را دارند؛ بنابراین از تماس با تکنسین های این مجموعه پشیمان نمی شوید. چراکه می ‌توانید مطمئن باشید کلیه خدمات توسط این مجموعه با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

همشهریان عزیز که ساکن شهر غرب تهران هستند و در مناطق مختلف غرب تهران زندگی می کنند، می توانند از خدمات این مجموعه چند ساعت پس از تماس در منزل خود استفاده کنند. با توجه به اینکه نمایندگی های مختلفی در سراسر مناطق صادقیه، سعادت آباد، باغ فیض، پونک، شهرک غرب، طرشت، تهرانسر، شهرک اکباتان، گیشا، شهران، چیتگر، شهرک گلستان، بیمه، بلوار فردوس، کن و … وجود دارد، تعمیرکاران این مجموعه در اسرع وقت برای تعمیر در محل مورد نظر مشتری حاضر می شوند.

 

روش درخواست تعمیر در نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران

 

اگر می خواهید بدانید که روش درخواست خدمات از این نمایندگی به چه صورت است باید بدانید که به دو روش امکان ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید ارج و سایر لوازم خانگی در این مجموعه وجود دارد.

·       اولین راه ثبت درخواست تعمیر تماس با شماره های مربوط به هر منطقه است، اما راه ساده تری هم برای تماس با این نمایندگی وجود دارد. آن هم تماس با شماره ۱۶۶۹ می باشد. کاربران پس از تماس با این شماره به تکنسین های متخصص وصل می شوند و مشکل دستگاه خود را مطرح می کنند.

·       اگر نیاز به استفاده از خدمات تعمیر ساید بای ساید ارج در غرب تهران دارید و نمی توانید با شماره های نمایندگی تماس بگیرید، می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید و درخواست تعمیر آنلاین خود را در بخش سفارش گیری آنلاین تعمیرات ثبت نمایید.

 

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران

 

با ثبت سفارش تعمیر در نمایندگی تعمیر ارج غرب تهران می توانید از خدمات باکیفیت تکنسین های با تجربه این مجموعه در اسرع وقت بهره مند شوید.

هزینه های تعمیر منصفانه و مقرون‌به‌صرفه جز مزایای استفاده از خدمات این مجموعه هستند.

تمامی تعمیرات انجام شده در این نمایندگی دارای ضمانت­نامه هستند و هزینه های تعمیر در قالب یک فاکتور شفاف خدمت مشتری تحویل داده می‌شود.

تمامی هزینه ها بر اساس قوانین اتحادیه و کاملاً منصفانه هستند.

پاسخگویی سریع در تمام روزهای هفته، امکان ثبت درخواست تعمیر به صورت شبانه روزی از طریق وب‌سایت این مجموعه، استفاده از ابزار آلات و تجهیزات پیشرفته برای تعمیر ساید بای ساید و سایر لوازم خانگی ارج، همه و همه جزء مزایای استفاده از خدمات این نمایندگی هستند.

 

در نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران چه خدماتی انجام می شود؟

 

نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران از ابتدای خرید وسایل الکترونیکی تا انتها در خدمت شما هستند.

بنابراین اگر به تازگی برای منزل خود لوازم الکترونیکی تهیه کرده اید، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و برای نصب و راه اندازی انواع لوازم خانگی از آن ها کمک بگیرید.

لازم به ذکر است که نصب و راه اندازی اصولی هر دستگاهی می تواند روی عملکرد آن تاثیر داشته باشد؛ بنابراین سعی کنید از افرادی که در این زمینه تجربه دارند و متخصص هستند کمک بگیرید تا دچار مشکل نشوید.

از جمله خدمات دیگری که در این مجموعه ارائه می شود، سرویس لوازم خانگی ارج مانند ساید بای ساید است. وسایل الکترونیکی اگر به صورت سالانه سرویس نشوند، ممکن است دیگر عملکرد مناسبی نداشته باشند و مانند روز اول کار نکنند.

بنابراین به این نکته هم دقت کنید و مرتب وسایل منزل خودتان را سرویس کنید.

از دیگر خدمات این نمایندگی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تعمیر لوازم خانگی ارج مانند سایدبای‌ساید، لباسشویی، یخچال و …

نصب و راه اندازی انواع لوازم خانگی برند ارج

سرویس ساید بای ساید ارج

تعمیر موتور ساید بای ساید ارج

تعویض کمپرسور ساید بای ساید

تعمیر و تعویض فن ساید بای ساید ارج

تعویض لاستیک دور درب ساید بای ساید

برطرف کردن مشکل های رایج ساید بای ساید های ارج مانند عدم سرمایش کافی، یخ زدن مواد غذایی، نشت آب از قسمت آبریز و …

 

نکاتی جهت نصب ساید بای ساید ارج

 

قبل از اینکه درباره روش نصب ساید بای ساید ارج نکاتی را خدمت شما ارائه کنیم، باید بدانید که هنگام حمل و نقل یخچال فریزر و ساید بای ساید باید دقت کافی داشته باشید تا یخچال آسیب نبیند.

در ضمن چند ساعت پس از جابجایی نباید یخچال را روشن کنید. پس از اینکه زمان نصب ساید بای ساید فرار برسد، باید ساید بای ساید را در جای مناسبی قرار دهید و آن را تراز کنید.

لوله کشی های مربوط به آب سرد ساید بای ساید نیز باید توسط افراد متخصص انجام شود. با توجه به حساس بودن نصب ساید بای ساید توصیه می کنیم، برای این کار از افرادی کمک بگیرید که در این زمینه تجربه و تخصص دارند. از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات ارج در غرب تهران می‌توانید از تکنسین های این مجموعه بخواهید که نصب ساید بای ساید های ارج را برای شما انجام دهند تا با خیال آسوده از این دستگاه استفاده کنید.

 

هزینه تعمیر ساید بای ساید ارج غرب تهران

 

در نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران هزینه های دریافت شده از مشتری تماماً بر اساس قیمت های مصوب اتحادیه هستند؛ بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نیست. چرا که تمام خدمات انجام شده در فاکتور قید می‌شوند و هزینه های دقیق آن ها نیز توسط تعمیرکاران اعلام می شود. البته قبل از شروع تعمیر هزینه های حدودی به مشتری اعلام می‌شود و در صورت توافق پروسه تعمیر آغاز می شود.

اولویت تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ارج در غرب تهران تعمیر قطعات است؛ بنابراین سعی می کنند تا حد امکان هزینه های تعمیر را کاهش دهند تا نیازی به تعویض قطعه و پرداخت هزینه های گزاف برای کاربران نباشد. در صورت نیاز به استفاده از خدمات تعمیر می توانید با شماره های نمایندگی های مناطق مختلف استان غرب تهران تماس بگیرید و درخواست تعمیر خود را ثبت نمایید.

 

سؤالات کاربران ساید بای ساید ارج

 

چرا موتور ساید بای ساید کار نمی کند؟
اگر موتور یخچال چند لحظه روشن و دوباره خاموش شود، احتمالاً موتور سوخته است یا این که رله اورلود دستگاه خراب شده است.

چرا صفحه نمایشگر خراب است؟
خرابی صفحه دیجیتال به دلیل شستن و یا ضربه به آن ممکن است به وجود بیاید؛ که با تعمیر و یا تعویض برد نمایشگر توسط تعمیرکاران مرکز تعمیر ساید بای ساید ارج در غرب تهران به صورت تخصصی انجام می شود.

صدای غیر طبیعی ساید بای ساید به چه علت است؟
سر و صدای زیاد می ‌تواند مربوط به فن، خرابی کمپرسور یا تراز نبودن دستگاه باشد. لرزش لوله های متصل به کمپرسور یخچال ساید بای ساید نیز باعث بروز سر و صدا می شود.

کاربران لوازم خانگی ارج در مناطق غرب تهران در صورت نیاز به استفاده از خدمات مربوط به نصب و راه‌اندازی، سرویس و تعمیر لوازم خانگی ارج می توانند با شماره های نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران در مناطق سعادت آباد – شهرک غرب – بهرود – بوعلی – ایثارگران – فرحزاد – مرزداران – کاشانی – صادقیه – شهر زیبا – پونک – ایرانپارس – شهرک نفت – شاهین – چیتگر – شمران – دهکده – اکباتان – آپادانا – فردوس – نیایش – راه آهن – فراز – سیمون بولیوار – سردار جنگل – جنت آباد تماس بگیرند و با استفاده از خدمات و تجربیات بهترین نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران بدون صرف هزینه های گزاف و در کوتاه ترین زمان ممکن عملکرد نرمال را به لوازم خانگی خود برگردانند. در این مجموعه امکان ثبت درخواست تعمیر به صورت آنلاین در وب سایت نمایندگی وجود دارد.

برند ارج یکی از برندهای شناخته شده تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است. این شرکت ابتدا اقدام به تولید کاسه بشقاب و ظروف لعابی نمود و در سال های بعد با تغییر نام به یونیورسال، فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی آغاز کرد. در حال حاضر بیشترین لوازم خانگی که با نام ارج شناخته می شود، کولر ارج است؛ اما لباسشویی، ظرف‌شویی و … نیز از جمله محصولات این برند هستند که توسط خانواده های ایرانی مورد استفاده قرار می گیرند. به همین خاطر اغلب کاربران این برند به مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز تعمیر لوازم خانگی ارج نیاز پیدا می کنند تا علاوه بر نصب و راه اندازی محصولات ارج، سایر خدمات مربوط به سرویس و تعمیر لوازم خانگی ارج را نیز داشته باشند.

 

خدمات نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران

 

مشکلات احتمالی برای محصولات خانگی اجتناب ناپذیر است؛ اما در صورتی که شما در مناطق غرب تهران زندگی می کنید و با هر گونه مشکلی در لوازم خانگی ارج خود مواجه شده اید، می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با شماره سراسری ۱۶۶۹، بدون نیاز به گرفتن پیش شماره از خدمات نمایندگی تعمیرات ارج در غرب تهران استفاده کنید. کارشناسان این مجموعه در تمام روزهای هفته پاسخگوی تماس های کاربران برند ارج هستند و در کوتاه ترین زمان ممکن برای عیب یابی و تعمیر محصول به منزل تعیین شده توسط مشتری اعزام می‌شوند. از خدمات نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد.

·       استفاده از قطعات یدکی اورجینال

·        ارائه ضمانت نامه برای قطعات تعویضی

·        نصب و راه اندازی لوازم خانگی ارج

·       آموزش استفاده از لوازم خانگی ارج به کاربران

·        تعمیر لوازم خانگی ارج توسط کارشناسان آموزش دیده و حرفه‌ای

·       انجام تعمیرات در محل

 

آموزش استفاده از لوازم خانگی ارج

 

در صورتی که کاربران لوازم الکترونیکی خانگی از ابتدا روش صحیح استفاده از محصولات مورد نظر خود را بدانند و از افراد حرفه ای برای نصب لوازم الکتریکی کمک بگیرند، قطعاً دستگاه به درستی کار می کند و در طول زمان دچار مشکل نمی شود. به همین خاطر در نمایندگی تعمیر ارج غرب تهران هنگام نصب و راه اندازی محصولات ارج کارشناسان فنی این مجموعه، آموزش استفاده از تمام لوازم خانگی ارج را به کاربران ارائه می‌کنند تا بتوانند با استفاده درست از دستگاه، طول عمر مفید آن را افزایش دهند.

در سال های گذشته در نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران آموزش استفاده از محصولات ارج جزو خدمات پس از فروش این نمایندگی است که از طریق وب سایت این مجموعه و یا تماس با کارشناسان فنی امکان استفاده از این خدمات فراهم شده است.

با مراجعه به وب سایت نمایندگی تعمیر ارج غرب تهران و مطالعه مقالات منتشر شده در وب سایت این مجموعه، می توانید تلاش های مرکز تعمیر ارج غرب تهران را در جهت ارتقاء آگاهی رسانی و آموزش کاربران از عیوب احتمالی محصولات ارج، مشاهده نمایید.

 

نحوه ثبت درخواست در نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران به چه صورت است؟

 

با توجه به اینکه نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران تمام تلاش خود را برای رفاه حال مشتریان و تأمین نیازهای کاربران محصولات ارج انجام می دهد، این امکان فراهم شده تا متقاضیان با مراجعه به وبسایت نمایندگی به صورت آنلاین درخواست تعمیر خود را ثبت کنند و یا از طریق تماس با شماره سراسری ۱۶۶۹ بدون پیش شماره با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند.

هر یک از مناطق مختلف غرب تهران مانند شهرک غرب، سعادت آباد و … دارای شماره های اختصاصی هستند و متقاضیان می توانند با شماره های این مراکز تماس بگیرند و از کارشناسان مجرب و باتجربه این مجموعه درخواست کمک کنند.

 

برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران در چه ساعتی با شماره های نمایندگی تماس بگیریم؟

 

عزیزانی که در مناطق غرب تهران زندگی می کنند و از محصولات ارج استفاده می کنند، می توانند در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی روزهای هفته با شماره های نمایندگی تماس بگیرند و درخواست تعمیر خود را ثبت کنند.

 

هزینه تعمیر لوازم خانگی ارج در نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران چقدر است؟

 

هزینه تعمیر لوازم خانگی ارج با توجه به نوع دستگاه، علت خرابی و نیاز به تعویض قطعه، متفاوت است؛ بنابراین تکنسین های نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران پس از بررسی و عیب یابی دستگاه هزینه های دقیق تعمیر را اعلام می کنند. لازم به ذکر است که تمام هزینه های تعمیر در نمایندگی تعمیر ارج غرب تهران بر اساس نرخ مصوب اتحادیه هستند.

 

تعمیرکار مرکز تعمیرات ارج غرب تهران در چه ساعتی از روز برای انجام تعمیر به منزل مراجعه می کند؟

 

در صورت ثبت درخواست تعمیر تکنیسین‌های نمایندگی تعمیرات ارج غرب تهران ، قبل از مراجعه به منزل مشتری هماهنگی های لازم را انجام می‌دهند و در صورت توافق، در ساعت معینی به محل مورد نظر مشتری مراجعه می نمایند.

 1669