1669 پشتیبانی سریع

تعمیر کولر گازی ارج در رشت

1086 بازدید
تعمیر کولر گازی ارج در رشت

مرکز تعمیر کولر گازی ارج در رشت همیشه سعی دارد که بهترین خدمات را ارائه دهد و باعث رضایت بیشتر مشتریان عزیز شود. تعمیرکاران این مرکز از لحاظ مهارتی کاملاً دوره دیده و با تجربه هستند و تعمیر کولر گازی ارج را با دانش فنی و طبق اصول انجام می دهند. اگر تعمیر کولر گازی خود را به تکنیسین های با تجربه مرکز تعمیر کولر گازی ارج در رشت بسپارید باعث می شود مدت ها از تعمیر دوباره دستگاه بی نیاز شوید و در هزینه های شما صرفه جویی شود.

 

شماره تماس تعمیر کولر گازی ارج در رشت

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09112800916

 

متأسفانه برخی از افراد بی مهارت در زمینه تعمیر لوازم خانگی فعالیت می کنند و با استفاده از قطعات غیر اصلی و نامناسب باعث پایین آمدن عملکرد دستگاه می شوند و مشکلات زیادی را برای کاربران به وجود می آورند.

قطعات غیر استاندارد در مدت زمان کوتاه آسیب می بینند و باعث می شوند که مشکلات مهم تری برای دستگاه به وجود بیاید و کاربران مجبور شوند که هزینه های زیادی را صرف تعمیر دوباره دستگاه خود کنند؛ اما مراکز تعمیر کولر گازی ارج در رشت از قطعات اورجینال برای تعمیر وسیله شما استفاده می کنند و دستگاه شما مدت ‌ها از تعمیر بی نیاز خواهد بود.

تمامی قطعات و تعمیرات انجام شده توسط تعمیرکار برای مشتری فاکتور می شود تا مشتریان از کیفیت کار اطمینان داشته باشند. مرکز تعمیر کولر گازی ارج در رشت با اعزام مجرب ترین تعمیرکاران ارج به منزل مشتریان در کم ترین بازه زمانی، مشکل کولر گازی شما را برطرف می‌کند و در پایان کار برگه گارانتی به مشتری داده می شود تا کیفیت تعمیردستگاه ضمانت شود.

 

آشنایی با ما

 

 

نمایندگی های تعمیر برند ارج

 

امروزه استفاده از لوازم الکترونیکی در زندگی ما اهمیت زیادی دارد. به طوری که اگر حتی یک روز یکی از لوازم ما خراب شود با مشکلات زیادی مواجه می شویم. برند ارج یکی از شرکت ‌هایی است که سابقه زیادی در تولید لوازم خانگی در ایران داشته است و محصولات باکیفیتی را برای خانواده های ایرانی تولید کرده است.

شرکت ارج مراکزی برای تعمیر کولر گازی ارج در سراسر نقاط کشور از جمله رشت قرار داده است تا در صورت ایجاد مشکل، مشتریان با این مراکز تماس بگیرند و مشکل و ایراد دستگاه خود را در میان گذاشته و آن را رفع کنند. تمام لوازم خانگی ممکن است که پس از مدتی کار، دچار مشکل شوند و مشکلاتی را برای کاربران خود ایجاد کنند.

 

مشکلات رایج کولر گازی ارج

 

امروزه کولرگازی از جمله وسایل الکترونیکی است که در طول روز از آن استفاده می کنیم. استفاده مکرر از کولر گازی ممکن است باعث ایجاد مشکل در دستگاه شود. مشکلاتی که می خواهیم درباره آن ها صحبت کنیم فقط مختص به برند ارج نیست و ممکن است برای هر کولر گازی با هر برندی اتفاق بیفتد.

·       برفک زدن روی لوله های کولر گازی: از دلایل شایع این مشکل، کاهش میزان شارژ گاز دستگاه یا کثیف بودن فیلتر می باشد.

·       کولر گازی در حین فعالیت آبریزی دارد: یکی دیگر از دلایل عمده این مشکل، سرریز شدن آب از پنل داخلی کولر گازی می باشد که به دلیل مسدود شدن راه آب خروجی کولر گازی است.

·       بعضی اوقات باد گرم از کولر گازی خارج می شود: در صورتی که چنین مشکلی برای سیستم به وجود بیاید. مشکلاتی از قبیل نشتی گاز باعث ضعف در خنک کنندگی می شود. فیلتر هوا نیز یکی از اصلی ترین اجزا در کولر گازی است که در صورت مسدود شدن منافذ آن و یا کثیف شدن، باعث می شود که عملکرد کولر گازی کاهش یابد و باد تولید شده گرم باشد.

·       کولر گازی در حین فعالیت ناگهان خاموش می شود: شاید گاهی اوقات این مشکل برایتان به وجود آمده باشد و فکر کنید که کولر گازی شما سوخته است ولی نگران نباشید ممکن است این مشکل از بالا بودن آمپر مصرفی کولر باشد که به سیم کشی مربوط است.

·       در حین فعالیت کولر گازی متوجه صدای غیر معمول یا لرزش می ‌شوید: وجود سرا صدا حین فعالیت کولر گازی، دلایل مختلفی از جمله یونیت داخلی پنل کولر گازی دارد یا ناشی از آسیب در یونیت خارجی پنل کولر گازی کندانسور می باشد یکی دیگر از دلایل آن نا بالانس بودن فن یونیت خارجی کولر گازی یا فن یونیت داخلی کولر گازی می باشد.

برای حل این مشکل کافی است با شماره های مرکز تعمیر کولر گازی ارج در رشت تماس برقرار کنید تا با یک آچار کشی ساده مشکل را به راحتی رفع کنند. اگر برای کولر گازی شما یکی از مشکل های مطرح شده به وجود آمد، توصیه می‌کنیم عیب یابی را به یک شخص متخصص و کاردان که تجربه زیادی در این قبیل موارد دارد بسپارید؛ زیرا عیب یابی یک کار دشوار است. لذا با تماس با مرکز تعمیر کولر گازی ارج در رشت می توانید تعمیر کولر گازی خود را به یک تعمیرکار مجرب و با سابقه کار فراوان بسپارید.

 

هزینه تعمیر کولر گازی ارج در رشت

 

هزینه تعمیر کولر گازی ارج در رشت برحسب میزان کار و اینکه کدام قسمت از دستگاه آسیب دیده یا احتیاج به قطعه دارد، محاسبه می شود و به کاربر اعلام می شود. پس از انجام توافق بین دو طرف، خدمات تعمیر انجام می گردد.

لازم به ذکر است که هزینه ها طبق نرخ تصویب شده در اتحادیه تعیین می شود و در آخر فاکتور به مشتری تحویل داده می شود. تعمیر کاران ما در مرحله اول سعی بر این دارند که قطعات را تعمیر کنند؛ اما اگر تعمیر قطعات امکان پذیر نبود آن را تعویض می کنند. گاهی اوقات در صورتی که خود مشتری از آن ها درخواست کند که قطعات جدید را جایگزین کنند، این کار را با استفاده از قطعات فابریک انجام می دهند.

 

هزینه تعمیر کولر گازی ارج در رشت

هزینه تعمیر کولر گازی ارج در رشت

 

نکاتی جهت سرویس و نگهداری کولر گازی ارج

 

در این قسمت نکاتی درباره سرویس و نگهداری کولر گازی ارج به شما ارائه می دهیم. هر وسیله‌ای برای اینکه عمر طولانی و عملکردی بهینه داشته باشد باید در یک بازه زمانی مشخص سالی یک بار یا سالی دو بار، سرویس شود تا اگر مشکلی جزئی داشته باشد بر طرف شود و تبدیل به یک مشکل بزرگ تر برای دستگاه نشود. حالا چه کار کنیم که کولر گازی ما آسیب نبیند.

1.     گاز کولر گازی را به موقع شارژ کنیم، بهتر است سالی یک بار آن را شارژ کنیم.

2.     فیلتر هوا را به موقع تمیز کنیم. با وجود آلودگی هوا و وجود آلاینده‌ ها در هوا فیلتر سریع کثیف می شود. پس بهتر است ۳۰ روز یکبار فیلتر هوا را تمیز کنیم.

3.     هر چند وقت یکبار کابل ها را بررسی کنیم. یکی از مراقبت هایی که برای کولر گازی لازم است انجام دهیم بررسی کردن کابل های برق ساختمان است.

4.     نشتی کولر گازی را بررسی کنیم. همیشه باید کولر گازی را بررسی کنیم که از داخل یا بیرون دچار نشتی آب نشده باشد. اگر نشتی آب از داخل کولر گازی باشد ممکن است پمپ شکسته باشد و اگر نشتی از بیرون باشد، ممکن است گودال آبی زیر کندانسور ایجاد شده و در هوای خنک نیز ممکن است یخ بزند. اگر فیلتر کولر گازی را عوض کنیم یا تمیز کنیم ممکن است مشکل حل شود؛ اما اگر باز هم مشکل داشت بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید.

5.     فن کولر گازی به موقع عوض شود. بهتر است هر ۶ ماه یک بار فن کولر گازی بررسی و در صورت احتیاج تعویض شود.

6.     پنجره را در هنگامی که کولر گازی کار می کند ببندیم چون هوای گرم باعث می شود توان کولر گازی صرف خنک کردن این هوا بشود و باعث آسیب رساندن به کمپرسور شود.

7.     فاصله کندانسور رعایت شود. جلو و عقب کندانسور باید حداقل یک متر فاصله داشته باشد. اگر این فاصله نباشد انتقال حرارت به خوبی انجام نمی شود و باعث آسیب رسیدن شدید به کمپرسور کولر گازی می شود. مرکز تعمیر کولر گازی ارج در رشت به صورت شبانه روزی آماده ارائه سرویس به شما عزیزان می باشد.

 1669