1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران

1402 بازدید
نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران

یکی از شهرهایی که خرید وسایل برقی ارج در آنجا با استقبال زیادی مواجه شده است، تهران بوده و برند ارج به منظور ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت و عملکرد بهتر به مشتریان ساکن تهران نمایندگی هایی را در مناطق مختلف احداث کرده و من جمله می توان به نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران اشاره نمود.

 

شماره های نمایندگی تعمیر ارج جنوب تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

02188046995

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش تعمیرات ارج جنوب تهران 

 

نمایندگی تعمیرات ارج مشیریه , نمایندگی تعمیرات ارج یاخچی آباد , نمایندگی تعمیرات ارج نازی آباد , نمایندگی تعمیرات ارج شوش , نمایندگی تعمیرات ارج اتابک , نمایندگی تعمیرات ارج خراسان , نمایندگی تعمیرات ارج شاپور , نمایندگی تعمیرات ارج جوادیه , نمایندگی تعمیرات ارج مولوی , نمایندگی تعمیرات ارج منیریه , نمایندگی تعمیرات ارج سیروس , نمایندگی تعمیرات ارج خزانه , نمایندگی تعمیرات ارج فلاح , نمایندگی تعمیرات ارج مسعودیه , نمایندگی تعمیرات ارج خانی آباد , نمایندگی تعمیرات ارج یافت آباد , نمایندگی تعمیرات ارج دروازه غار , نمایندگی تعمیرات ارج امیریه , نمایندگی تعمیرات ارج مسعودیه , نمایندگی تعمیرات ارج افسریه , نمایندگی تعمیرات ارج علی آباد , نمایندگی تعمیرات ارج شکوفه , نمایندگی تعمیرات ارج عبدل آباد

 

آشنایی با ما

 

 

نمایندگی تعمیرات ارج در جنوب تهران به عنوان مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی ارج از جمله ساید بای ساید فعالیت می کند. تمام همشهریان عزیزی که در کلیه مناطق جنوب تهران زندگی می کنند، می توانند از خدمات باکیفیت این مجموعه استفاده کنند.

مناطق جنوبی تهران که می توانند از خدمات مرکز تعمیراتی ارج استفاده کنند، عبارتند از: افسریه، عبدل‌آباد، مشیریه، نازی‌آباد، شوش، منیریه، مسعودیه، خراسان، شاپور، خانی آباد، یافت ‌آباد، دروازه غار، با وجود تعداد متخصصان و تعمیرکاران آموزش دیده در این مجموعه پس از تماس کاربران در اسرع وقت تعمیرکاران حرفه ای به محل مورد نظر مشتری مراجعه می کنند و پس از عیب یابی و بررسی مشکل به وجود آمده اقدام به برطرف کردن مشکل می نمایند.

تعمیرکاران این مجموعه در دوره های آموزشی لازم برای آشنایی با قطعات ساید بای ساید ارج شرکت می کنند و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند؛ بنابراین می توانید با اعتماد کامل لوازم خانگی ارج مانند ساید بای ساید را به این تعمیرکاران بسپارید.

 

خدمات نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران

 

کیفیت لوازم خانگی ارج کاملاً اثبات شده است، اما ممکن است به دلیل گذر زمان و عدم رسیدگی به این لوازم خانگی دچار مشکلاتی می شوند.

ساید بای ساید ارج نیز یکی از نمونه های با کیفیت تولید شده توسط شرکت ارج است، اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل مشکلات به وجود آمده در قسمت های مختلف کد های خطا یا ارور هایی را روی صفحه نمایش نشان دهند.

بهتر است ابتدا کاتالوگ محصول را بررسی کنید، اما اگر موفق به برطرف کردن آن نشدید، می توانید با نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران تماس بگیرید. خدمات ارائه شده توسط این مجموعه شامل موارد زیر می‌شوند.

·       تعویض کمپرسور ساید بای ساید ارج

·       تعویض فن ساید بای ساید ارج

·       تعویض لاستیک درب ساید بای ساید ارج

·       تعویض سنسورها

·       تعویض برد الکترونیکی

·       رفع مشکلات دیفراست رفع مشکلات نشت آب از قسمت آبریز ساید بای ساید

·       تعویض فیلتر

·       تعویض و تعمیر موتور ساید بای ساید ارج

·       نصب و راه اندازی ساید بای ساید ارج

·       سرویس ساید بای ساید ارج

·       شارژ گاز یخچال

 

هزینه تعمیر ساید بای ساید ارج

 

زمانی که شما برای استفاده از خدمات تعمیر ساید بای ساید با نمایندگی تعمیرات ارج در جنوب تهران تماس می گیرید، بخش پشتیبانی این مجموعه پس از مشخص شدن نوع و مدل دستگاه و مشکلات آن هزینه حدودی تعمیر را به شما اعلام می کند.

تمامی هزینه ها بر اساس قیمت های مصوب شده توسط اتحادیه دریافت می‌شوند. برای خرید قطعه، کارکنان این مجموعه با توجه به قیمت روز بازار، قیمت قطعه را اعلام می کنند. تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران دارای ضمانت نامه هستند. به همین خاطر می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به دست تعمیرکاران حرفه ای بسپارید و نگران تعمیر آن نباشید.

 

مشکلات رایج ساید بای ساید ارج

 

همانطور که می‌دانید هزینه خرید ساید بای ساید این روزها بسیار افزایش پیدا کرده، بنابراین کاربران ترجیح می دهند لوازم خانگی حساس و گران قیمت خود مانند ساید بای ساید را به تعمیرکاران مجاز بسپارند تا مشکلی برای دستگاه آن ها به وجود نیاید و پس از انجام تعمیرات عملکرد دستگاه مانند روز اول شود.

ساید‌بای‌ساید یکی از لوازم خانگی پرکاربرد و حساس است. اگر این دستگاه دچار مشکل شود و برای تعمیر آن از افراد غیرحرفه‌ای کمک بگیرید، ممکن است مشکل دستگاه دوچندان شود و حتی به قسمت های سالم دستگاه نیز آسیب وارد شود.

مشکلات رایج سایدبای‌ساید ارج که در صورت مواجهه با آن ها می توانید با نمایندگی تعمیرات ارج در جنوب تهران تماس بگیرید عبارتند از:

·       فریز شدن میوه و سبزیجات در ساید بای ساید

·       نشت آب از زیر ساید بای ساید ارج

·       مصرف بالای انرژی ساید بای ساید

·       زیاد بودن سر صدای ساید بای ساید

·       مشاهده ارور روی صفحه نمایش ساید بای ساید

·       جمع شدن آب داخل فریزر ساید بای ساید

·       اتصالی بدنه ساید بای ساید

·       عدم سرمایش آب و تولید یخ توسط یخساز جلویی

نمایندگی تعمیرات ارج  در سطح شهر تهران و کلیه مناطق جنوبی تهران مانند سیروس، خزانه، نازی آباد، مشیریه، یاخچی آباد، اتابک، خراسان، جوادیه، شاپور، مولوی، منیریه، خانی آباد، یافت آباد، دروازه غار، مسعودیه، افسریه، عبدل آباد، شکوفه، علی آباد و … به عنوان یکی از مراکز تعمیرات تخصصی و به روز شناخته می شود.

این نمایندگی از مراکز تخصصی سرویس و تعمیر انواع لوازم خانگی ارج است که به صورت تخصصی و علمی در این حوزه فعالیت می کند. این مرکز با بکارگیری تعمیرکاران متخصص از طریق تماس با این مجموعه تعمیرات مورد نیاز شما در اسرع وقت توسط تکنیسین ها و متخصصان نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران در محل انجام می شود و هیچ نیازی نیست که به مراکز تعمیر مراجعه کنید و یا لوازم خانگی خود را به تعمیرگاه انتقال دهید.

خدمات ویژه این مرکز به صورت ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل برای مشتریان و کاربران لوازم خانگی ارج ارائه می شود. کاربران لوازم خانگی ارج از طریق تماس با شماره سراسری ۱۶۶۹ می توانند بدون پیش شماره با نمایندگی جنوب تهران تماس بگیرند و درخواست تعمیر خود را ثبت کنند. امکان ثبت درخواست و سفارش تعمیرات لوازم خانگی به صورت آنلاین نیز از طریق وب‌سایت این مجموعه فراهم شده است.

 

مراحل ثبت درخواست تعمیر توسط نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران

 

کاربران لوازم خانگی ارج در صورتی که با مشکل مواجه شده اند، می توانند از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات لوازم خانگی ارج و مشخص نمودن نوع دستگاه، برند دستگاه، محل زندگی و سایر توضیحات سفارش خود را ثبت کنند. تکنیسین ها و کارشناسان فنی نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران بلافاصله پس از دریافت درخواست تعمیر مشکلات دستگاه را بررسی می کنند و با کاربران تماس می گیرند.

در صورت نیاز به مراجعه حضوری تعمیرکاران، در اولین فرصت ممکن تکنیسین ها به محل مورد نظر مشتری اعزام می شوند و کلیه خدمات مربوط به نصب و راه اندازی سرویس و تعمیر لوازم خانگی ارج را با بهترین کیفیت و ارائه ضمانت نامه انجام می دهند.

 

نمایندگی تعمیرات یخچال ارج جنوب تهران

 

در نمایندگی تعمیرات ارج در جنوب تهران تعمیر انواع لوازم خانگی ارج مانند لباسشویی، یخچال، ساید بای ساید و … انجام می شود. در صورتی که از یخچال های با کیفیت ارج استفاده می کنید و نیاز به خدمات تعمیر سرویس و یا تعویض قطعات یخچال دارید می توانید با شماره های این مرکز تماس بگیرید. در این مجموعه تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ارج با بهترین کیفیت انجام می شود.

در صورتی که هر یک از مشکلات زیر را در یخچال ارج خود مشاهده کردید می توانید از طریق شماره های ۶۶۴۷۹۰۴۰ یا ۸۸۰۴۶۹۹۵ با کارشناسان فنی این مجموعه تماس بگیرید و یا با شماره گیری ۱۶۶۹ درخواست تعمیر خود را ثبت کنید.

 

مشکلات رایج یخچال ارج

 

یخچال و یخچال فریزر ارج جز بهترین برند های تولید شده در کشور ایران هستند که از سال های گذشته تا کنون جایگاه خاصی در آشپزخانه های ما ایرانی ها داشته اند، اما ممکن است این یخچال ها و یخچال فریزر های با کیفیت نیز در اثر عدم رسیدگی و سرویس آن ها دچار مشکل شوند. در صورتی که با هر یک از موارد زیر مواجه شدید می توانید از تعمیرات تخصصی نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران استفاده کنید.

·       نشت گاز یخچال ارج

·       عدم سرمایش یخچال ارج

·       خرابی فن اپراتور یخچال فریزر ارج

·       برفک زدن یخچال فریزر ارج

·       سروصدای زیاد یخچال ارج

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران

 

در نمایندگی تعمیرات ارج در جنوب تهران کلیه خدمات مربوط به نصب و راه اندازی تعمیر و سرویس انواع یخچال ارج و یخچال فریزر ارج انجام می‌شود. در این مجموعه کارشناسان این مجموعه با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته، قادر به تعمیر برد الکترونیکی یخچال، برد تغذیه و فرمان یخچال فریزر ارج، برد نمایشگر و برد اینورتر یخچال ارج می باشند.

در صورتی که نیاز به شارژ گاز یخچال دارید و یا قصد تعویض لاستیک درب یخچال ارج را دارید، می توانید با شماره های این نمایندگی تماس بگیرید. کلیه خدمات تعمیراتی توسط کارشناسان با تجربه و آموزش دیده این مجموعه در محل مشتری انجام می شود.

 

هزینه تعمیر یخچال ارج

 

با توجه به اینکه اولویت تعمیرکاران این مرکز تعمیر قطعات است، بنابراین نیازی نیست بابت هزینه‌های تعمیر نگران باشید. جهت کسب اطلاعات دقیق تر درباره هزینه تعمیر یخچال فریزر ارج می توانید با شماره های نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران تماس حاصل فرمایید. هزینه تعمیر یخچال ارج بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می‌شود. کارشناسان فنی این مجموعه پس از عیب یابی و بررسی مشکل یخچال فریزر ارج، هزینه حدودی تعمیر را به مشتری اعلام می کنند.

محصولات ارج دارای کیفیت و فنّاوری برتری در بین انواع محصولات تولید داخل هستند، اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل بروز مشکلات احتمالی نیاز به تعمیر داشته باشند. با وجود اینکه ماشین های لباسشویی برند ارج در ایران شناخته شده و بسیار پرطرفدار هستند، ممکن است گاهی به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز داشته باشند. در این مواقع می توانید از نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران درخواست کمک کنید.

در صورت تمایل می توانید با شماره تلفن های اعلام شده برای هر یک از نمایندگی های مناطق مختلف جنوب تهران مانند نمایندگی تعمیرات نازی آباد، شوش، شاپور، جوادیه، مشیریه، یاخچی آباد، اتابک، خراسان، مشیریه و … تماس بگیرید و یا با شماره گیری 1669 درخواست تعمیر خود را ثبت نمایید. امکان ثبت سفارش تعمیر آنلاین نیز در وب سایت این مجموعه فراهم شده است. پس از ثبت درخواست، ذکر نام و مدل دستگاه و نوشتن آدرس، تعمیرکاران متخصص ما در کوتاه ‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و در محل مورد نظر شما حضور پیدا کرده و بررسی های لازم جهت عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات را به صورت کاملاً حرفه ‌ای انجام خواهند داد.

 

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران

 

پاسخگویی سریع

تعمیر در محل

استفاده از تجهیزات پیشرفته

دریافت هزینه های تعمیر مناسب

کاربران لوازم خانگی نگران هستند که در صورت بروز مشکل و خرابی لوازم منزل خود ناچار به خرید دستگاه جدید و صرف هزینه‌ های گزاف شوند؛ اما با استفاده از خدمات پس از فروش و کمک نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران، دیگر نگران این مسئله نباشید؛ زیرا اگر قطعه ای از ماشین لباسشویی شما مشکل پیدا کند و قابل تعمیر باشد، توسط متخصصین ما تعمیر خواهد شد و اگر نیاز به تعویض قطعات باشد، با قطعات اورجینال و اصلی جایگزین خواهد شد که شامل گارانتی نیز هستند.

پس از انجام تعمیرات شما می توانید با خیال راحت مدت زیادی از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید. نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران با متخصصین حرفه ای در زمینه تعمیر و تعویض در تمام نقاط جنوب تهران آماده کمک رسانی به مشتریان است.

 

اقدامات نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران

 

اقداماتی که کارشناسان نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران انجام می دهند، عبارتند از:

·       ارائه مشاوره رایگان توسط تعمیرکاران متخصص و ارائه راهکار

·       تعویض برد الکترونیکی لباسشویی ارج

·       تعویض موتور

·       تعویض پمپ تخلیه

·       تعویض جاپودری

 

سؤالات رایج درباره ماشین لباسشویی ارج

 

چرا آب وارد ماشین لباسشویی نمی شود؟

چرا ماشین لباسشویی روشن نمی شود؟

چرا صدای ماشین لباسشویی زیاد و غیرطبیعی است؟

علت تمیز نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی چیست؟

علت عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی چیست؟

چرا ماشین لباسشویی آب را گرم نمی کند؟

چرا ماشین لباسشویی شروع به کار نمی کند؟

اگر از ماشین لباسشویی ارج استفاده می کنید و با مشکلی مواجه شده اید، می توانید برای دریافت خدمات با نمایندگی تعمیرات ارج جنوب تهران تماس حاصل فرمایید و از خدمات حرفه ای اکیپ متخصص نمایندگی تعمیر ارج استفاده کنید. نظرات و سؤالات متداول خود درباره ماشین لباسشویی ارج را با ما در میان بگذارید.

 1669