1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ارج

ماشین لباسشویی ارج مدل 4380

2665 بازدید
ماشین لباسشویی ارج مدل 4380

ماشین لباسشویی ارج مدل 4380 یکی از محصولات برند داخلی ارج است که بعد از ورود به بازار توانست در رقابت با محصولات خارجی از بازار فروش خوبی برخوردار شود. این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 5 کیلوگرم بوده و می توانید تمامی لباس های اعضای خانواده پر جمعیت خود را با آن بشوئید.

ویژگی های ماشین لباسشویی ارج 4380

این ماشین لباسشویی دارای ابعاد 60 سانتی متر عرض، 5 سانتی متر عمق و 85 سانتی متر ارتفاع بوده و شما می توانید به راحتی آن را در مکان های مخصوص قرارگیری ماشین لباسشویی یا هر گوشه از آشپزخانه خود قرار دهید.

این ماشین لباسشویی به طور کامل با فاکتورهای سیستم برقی کشور طراحی شده و با ولتاژ 220 ولت کار می کند. بیشترین توان مصرفی در این ماشین لباسشویی 2200 وات است که برق مصرفی آن را پایین خواهد آورد. این ماشین لباسشویی همچنین دارای خشک کن با دور 800 دور در دقیقه است که باعث می شود لباس ها بعد از شست و شو به طور کامل خشک شوند.

بعد از شست و شو شما می توانید از دکمه آب کشی برای انجام تمام مراحل شست و شو استفاده کنید. نکته جالب در مورد سیستم آب کشی آن که در صورت کم بودن زمان یا کم بودن کف لباس ها می توانید زمان و مراحل آب کشی را کاهش دهید.

دمای مورد استفاده برای شست و شو بین 10 تا 90 درجه سانتی گراد است و شما می توانید با توجه به نوع لباس دمای مناسب آن ها را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این ماشین لباسشویی می توان به کلید شست و شوی نصف بار اشاره کرد. این کلید زمانی که لباس های شما کم است باعث کاهش مصرف انرژی، آب و زمان شست و شو می شود.

ماشین لباسشویی ارج مدل 4380 دارای ورودی مجزا آب گرم، محفظه نرم کننده، محفظه جداگانه پودر شست و شوی اصلی و اولیه است و می توانید انواع لباس های پشمی، کتان، ظریف و غیره را با آن بشوئید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669