1669 پشتیبانی سریع

تعمیر جارو برقی ارج در رشت

1140 بازدید
تعمیر جارو برقی ارج در رشت

تعمیرکاران مرکز ما در زمینه تعمیر جارو برقی ارج در رشت به صورت تخصصی آموزش دیده و در خدمت همشهریان عزیز ساکن رشت هستند. جارو برقی یکی از پرکاربرد ترین لوازم الکترونیکی در منازل است. گاهی ممکن است جارو برقی دچار مشکلاتی شود و شما نیاز به استفاده از خدمات تعمیر جارو برقی داشته باشید. جارو برقی ارج یکی از برند های معتبر در کشور است که سالیان زیادی در منازل ایرانیان درخشیده است.

 

شماره تماس تعمیر جارو برقی ارج در رشت

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09112800916

 

به دلیل این که در صورت نبودن و یا خراب شدن آن نظافت خانه مختل می شود، مرکز تعمیر جارو برقی ارج در رشت در خدمت همشهریان ساکن رشت می باشد. لازم به ذکر است که این مجموعه تنها با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر جارو برقی را انجام می دهند. تنها کافیست همشهریان ساکن در رشت با مشاهده خرابی جارو برقی خود با مجموعه ما تماس حاصل فرمایند و از خدمات این مرکز بهره مند شوند. همیشه جارو برقی خود را سرویس کنید و مشکلات کوچک جارو برقی ارج را به حال خود رها نکنید.

چراکه همین مشکل کوچک به مشکلی بزرگ تر تبدیل خواهد شد و باعث می شود که به صورت کلی مجبور شوید جارو برقی را کنار بگذارید و جارو برقی جدید تهیه کنید. تعویض لوازم منزل باعث می شود هزینه گزافی به کاربر تحمیل شود.

 

آشنایی با ما

 

 

مشکلات رایج جارو برقی ارج در رشت

 

مشکلاتی که در این مقاله در حال بررسی هستیم فقط مختص به برند ارج نیست. این مشکلات ممکن است برای هر جارو برقی با هر برندی اتفاق بیفتد و ما در این مقاله چند مورد از آن را بررسی می کنیم.

·       موتور جارو برقی کار نمی کند: کار نکردن جارو برقی علل مختلفی دارد. مثلاً باید پریز و سیم جارو برقی را بررسی کنید. اتصالات مربوط به موتور و زغال های موتور را چک کنید. پلاتین های سیم جمع کن جارو برقی را چک کنید که قطع نشده باشد و یا کابل جارو برقی قطعی نداشته باشد.

·       علت ضعیف شدن مکش جارو برقی چیست: کثیف شدن بیش از حد فیلتر جارو برقی، پرشدن کیسه جارو برقی، مسدود شدن لوله خرطومی، مسدود شدن لوله جارو برقی، نیم سوز شدن موتور، مسدود شدن مخزن تهویه، مسدود شدن پارویی جارو برقی. این مشکل ها باعث ضعیف شدن مکش جارو برقی می شود.

·       علت بوی سوختگی جارو برقی چیست: مسدود شدن فیلتر، نیم سوز شدن موتور جارو برقی، ورود جسم خارجی به موتور دستگاه، داغ شدن بیش از حد موتور که موجب ذوب شدن دیواره ها شده است، پر شدن پاکت جارو برقی ارج که موجب عدم گردش هوا داخل دستگاه می شود. برای رفع چنین مشکلاتی می توانید با شماره های مرکز تعمیر جارو برقی ارج در رشت تماس بگیرید تا نیرو های با تجربه و کاربلد این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن به منزل شما مراجعه کنند و مشکل دستگاه را به بهترین نحو برطرف نمایند.

·       علت خاموش شدن ناگهانی جارو برقی چیست: یکی از رایج ‌ترین مشکلات جارو برقی خاموش شدن ناگهانی آن است. در مرحله اول باید نگران این شوید که شاید موتور جارو برقی سوخته باشد؛ اما گاهی اوقات علت آن وجود نقصی کوچک در دستگاه است. در بعضی مواقع ممکن است کشیدن بیش از حد سیم و جدا شدن آن از پریز موجب خاموش شدن ناگهانی جارو برقی شود. علت دیگر آن ممکن است خرابی سنسور حرارتی باشد که وظیفه آن اندازه گیری دمای موتور است و در صورت خراب شدن به درستی کار نمی کند.

 

هزینه تعمیر جارو برقی ارج در رشت

 

با مشکل پیدا کردن جارو برقی ارج تنها کافیست با مجموعه تعمیر جارو برقی ارج در رشت تماس برقرار کنید. در کوتاه ترین بازه زمانی تعمیرکاران ما در محل تعیین شده توسط شما حضور پیدا کرده و پس از عیب یابی جارو برقی و تشخیص مشکل تمام اقدامات لازم را انجام می دهند. هزینه تعمیر جارو برقی ارج در رشت به عوامل زیر بستگی دارد.

1.     آیا به قطعه احتیاج دارد یا خیر

2.     کدام قسمت از جارو برقی احتیاج به تعمیر دارد

با توجه به این موارد، تعمیرکار هزینه را به کاربر اعلام می کند و در صورت توافق بین دو طرف خدمات تعمیر به بهترین صورت انجام می گیرد. تعمیرکاران جهت گارانتی قطعات استفاده شده و تعمیر به کاربران فاکتور ارائه می کنند تا خیال کاربران از جهت تعمیر و گارانتی آسوده باشد. کاربران عزیز بایستی در صورت خراب شدن جارو برقی خود، تنها با مرکز تعمیر جارو برقی ارج در رشت تماس حاصل فرمایید و از خدمات این مرکز استفاده کنید. در نظر داشته باشند که این مرکز تعمیراتی تنها از قطعات فابریک استفاده می کنند و این خود نقش بسزایی در کیفیت در تعمیر جارو برقی ارج دارد.

 

نکاتی جهت نگهداری و سرویس جارو برقی ارج در رشت

 

نکاتی که در این قسمت از مقاله برای حفظ و نگه داری جارو برقی ارج مورد برسی قرار می دهیم باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. از جمله نکاتی که بیان می کنیم در مورد فیلتر جارو برقی است که مانند تمام فیلتر ها وظیفه فیلتراسیون، تصفیه هوا و جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل جارو برقی را دارد.

گرفتگی فیلتر جارو برقی باعث کاهش مکش جارو برقی و کم شدن قدرت موتور آن می شود. پس همواره باید آن را تمیز نگه دارید. برای مراقبت از جارو برقی خود کیسه و یا پاکت آن را به محض پر شدن خالی کنید.

پاکت جارو برقی به دو صورت یک بار مصرف و دائمی وجود دارد که نقش ذخیره آشغال را دارد. به همین دلیل هر چند وقت یکبار باید آن را تعویض و یا تمیز کنید. در صورتی که سه چهارم ظرفیت کیسه جارو برقی پر شد باید آن را تعویض و یا تمیز کرد. حتماً کیسه را بشویید. خالی نکردن کیسه جارو برقی عواقبی مثل کاهش مکش، نیم سوز شدن موتور و کاهش عمر جارو برقی را دارد.

سیم جارو برقی را تا انتها نکشید. هر جارو برقی بین ۳ تا ۵ متر سیم دارد تا بتوانید برای نظافت تمام نقاط منزل، بدون نیاز به جا به جایی دو شاخه جارو برقی از آن استفاده کنید. اگر بیش از حد سیم جارو برقی را خارج کنید دچار قطعی می شود.

 

نکاتی جهت نگهداری و سرویس جارو برقی ارج در رشت

نکاتی جهت نگهداری و سرویس جارو برقی ارج در رشت

 

هنگام جارو کشیدن مواظب باشید لوله خرطومی جارو برقی پاره نشود. لوله جارو برقی حالت ارتجاعی دارد. اگر برای مدت طولانی از آن استفاده نشود خشک و شکننده می شود. برای تعویض قطعات جارو برقی خود نیز می توانید از مجموعه تعمیر جارو برقی ارج در رشت درخواست کمک کنید.

اگر می خواهید جارو برقی احتیاج به تعمیر نداشته باشد بعد از ۱۵ دقیقه جارو برقی کشیدن، پنج دقیقه آن را خاموش کنید و به آن استراحت بدهید. مراقب باشید چرخ ‌های جارو برقی شکسته نشود؛ زیرا حرکت جارو برقی را مختل می کند و شما را درگیر تعمیر می‌کند.

سعی کنید هنگام بالا و پایین بردن جارو برقی از روی پله حتماً جارو برقی را بلند کنید.

هرگز برای خاموش، روشن کردن جارو برقی از انگشتان پا استفاده نکنید زیرا باعث می‌شود وزن شما روی بدنه و دکمه جارو برقی بیفتد؛ و آسیب به بدنه وارد کند.

هر آشغالی را با جارو برقی جمع نکنید. مثلاً هرگز شن و ماسه و سنگ ریزه را با جارو برقی جارو نکنید؛ زیرا سلامت جارو برقی شما را به خطر می ‌اندازد.

هرگز از جارو برقی برای جمع کردن آب استفاده نکنید؛ زیرا آسیب جدی به موتور جارو برقی می رساند.

 1669