1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ارج

دسته بندی انواع ماشین لباسشویی از نظر ساختمانی

816 بازدید
دسته بندی انواع ماشین لباسشویی از نظر ساختمانی

در زمان خرید ماشین های لباسشویی، معیارهای انتخاب ، متفاوت هستند که باید همه این موارد را مد نظر داشت ولی قبل از هر چیز شما باید بدانید که از نظر ساختمانی دقیقا چه نوع ماشین لباسشویی را در نظر دارید. در قسمت قبل، دو نوع از اشکال ماشین های لباسشویی را معرفی نمودیم و در این قسمت  به ادامه این مبحث می پردازیم:

ماشین های لباسشویی درب از جلو و تمام اتومات:

در این نوع از ماشین های لباسشویی، تمام عملیات به صورت اتومات انجام می گیرد. در این سیستم، لباس ها بلند می شود و به کف مخزن پرت می شود و این کار اساس شست و شو است. مهمترین ویژگی های این دسته از ماشین های لباسشویی عبارتند از:

1-   از نظر هزینه، ماشین های لباسشویی درب از جلو نسبت به ماشین های درب از بالا مقرون به صرفه تر هستند و هزینه خرید آن ها زیاد نیست.

2-   مدت زمان خشک کردن کمتر است زیرا سریع تر عمل خشک کردن را انجام می دهد به همین دلیل مصرف انرژی آن کاهش می یابد.

3-   مهمترین برتری ماشین های لباسشویی درب از جلو نسبت به ماشین های لباسشویی درب از بالا این است که چون درب در قسمت جلو قرار گرفته است لذا امکان استفاده از قسمت بالای مخزن وجود دارد در حالی که در ماشین های لباسشویی درب از بالا این امکان فراهم نیست.

ماشین های لباسشویی درب از جلو، تمام اتومات و قدرت خشک کنندگی صد در صد:

این نوع از ماشین های لباسشویی نیز شبیه دسته قبلی بوده و شست و شو، آبکشی و خشک کردن را انجام می دهد ولی دو برتری نسبت به مدل قبلی و سایر ماشین های لباسشویی دارد:

1-   تعداد برنامه های شست و شو در این دسته از ماشین های لباسشویی بیشتر است.

2-   برنامه های کامل خشک کن هم برای این ماشین لباسشویی تعریف شده است. در ماشین های لباسشویی با خشک کن معمولی، با چرخش لباس و نیروی گریز از مرکز، آب لباس گرفته می شود ولی در این دسته از ماشین های لباسشویی، از فن و المنت های مخصوص لباس برای خشک کردن استفاده می شود در نتیجه نه تنها لباس ها به طور کامل خشک می شود بلکه چون از دور موتور برای خشک کردن استفاده نمی شود در نتیجه به موتور فشار زیادی وارد نشده و عمر موتور طولانی تر می شود.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669