1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ارج

ماشین لباسشویی ارج مدل 4224

5865 بازدید
ماشین لباسشویی ارج مدل 4224

ماشین لباسشویی ارج مدل 4224 یکی دیگر از انواع ماشین لباسشویی ایرانی موجود در بازار است که پس از سیستم های دقیق کنترل فنی و آزمایش های بسیار به بازار عرضه شده است. این ماشین لباسشویی دارای حداکثر ظرفیت 5 کیلوگرم بوده و شما می توانید انواع لباس های حساس، پشمی، کتان، الیاف مصنوعی و غیره خود را با آن بشوئید.

ویژگی های ماشین لباسشویی ارج مدل 4224

قدرت موتور در این ماشین لباسشویی در حالت های مختلف شست و شو و آب گیری مقادیر مختلفی داشته تا مصرف انرژی بهینه شود. قدرت موتور در حالت شست و شو به مقدار حداکثر 330 و در حالت آب گیری به مقدار 550 وات می رسد. قدرت الکتریکی گرمکن آن نیز مقدار 1950 وات می باشد که به شما برای شست و شوی کاملا ایده آل کمک خواهد کرد.

در کنار شست و شو با آب گرم در این ماشین می توانید بعضی از لباس های مخصوص و حساس را با حالت شست و شو با آب سرد بشوئید. کلید شست و شوی اقتصادی از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی است که باعث می شود در کنار شست و شوی مناسب مصرف انرژی به حداقل مقدار خود برسد.

لامپ نشانگر روشن یا خاموش بودن ماشین نیز باعث می شود در هر زمان از وضعیت ماشین مطلع شوید. در این ماشین لباسشویی نیز سه محفظه جداگانه برای نرم کننده و پودر شست و شوی اولیه و اصلی طراحی شده است. این ماشین لباسشویی همچنین دارای لوله تخلیه آب بوده تا عمل شست و شوی لباس ها به طور کامل و به خوبی انجام شود.

ماشین لباسشویی ارج 4224 دارای رنگ سفید، ابعاد مناسب و طراحی بسیار زیبا است که می توانید آن را در هر آشپزخانه با هر رنگ و چیدمانی قرار دهید. این ماشین در کنار کیفیت بالا قیمت مناسبی نیز داشته و می تواند یک انتخاب مناسب برای شما به شمار رود.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

  • حسین روزبهی
    4 سال پیش

    سلام. یه ماشین لباسشویی ارج مدل 4224 دارم ولی معنی ومفهوم کلمات روی کلید شستشو رو نمی دونم میتونید برام فارسیشو بفرستید.

    • arjfixer
      4 سال پیش

      با سلام با عرض معذرت نمونه ای برای ارسال نداریم

  • ارین
    2 سال پیش

    سلام یک ماشین لباسشویی ارج مدل 4224 دارم. چراق جلوش روشن و قرمز می شه .یک صدای مثل کار کردن پمپ هم میده ولی خود لباشویی نمی چرخه وقتی کلیدتایمر را می چرخانم.
    مشکل از میکرو سوییچه یا تایمر یا چیز دیگه

    • arjfixer
      2 سال پیش

      با سلام
      با شماره 1669 برای مشاوره تماس بگیرید

  • رضا
    1 سال پیش

    ماشین لبسشویی مدل ۴۲۲۴ دارم آبگیری را متوقف نمیکنه

  • مجتبی
    1 سال پیش

    باسلام.خواستم بدونم لباسشویی ارج مدل۴۲۲۴ در چه سالی تولید شده؟ممنون!

    • arjfixer
      1 سال پیش

      متاسفانه اطلاع دقیقی درباره سال ساخت جایی مشاهده نکردم

  • سیمین
    9 ماه پیش

    سلام ، ماشین لباسشویی ارج مدل ۴۲۲۴ دارم ، مشکل آبگیری پیدا کرده که اخیرا انجام نمیده دلیلش چی هست ؟

    • arjfixer
      9 ماه پیش

      با سلام
      با شماره 1669 برای مشاوره تماس بگیرید

  • نام شما *
    ایمیل شما *

     1669