1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ارج

استفاده از ضمانت نامه های وسایل برقی ارج

780 بازدید
استفاده از ضمانت نامه های وسایل برقی ارج

وجود وسایل برقی در هر منزل را نمی توان انکار کرد. به عبارت دیگر نبود وسایل برقی باعث می شود که عمده فعالیت ها در خانه مختل شده و در چنین شرایطی زندگی کردن و اداره امور بسیار دشوار می شود. اما مسئله ای که برای خرید وسایل برقی مهم است، انتخاب نوع برند بوده و با توجه به تنوع شرکت های تولیدی وسایل برقی خانگی این امکان برای مشتریان فراهم شده است که ابتدا تحقیق کرده و براساس ایده آل های خود و عملکردهای وسایل برقی بهترین را انتخاب نمایند. یکی از فاکتورهایی که در خرید باید در نظر داشت گارانتی یا ضمانت نامه وسایل است.

امروزه تمامی برندهای وسایل برقی برای تولیدات خود گارانتی در نظر می گیرند که وجود ضمانت نامه هم برای مشتری  و هم برای تولید کننده مفید خواهد بود به این صورت که:

1-   زمانی که برند مربوطه کالاهای خود را تضمین می کند به این معناست که از کیفیت تولیدی خود مطمئن بوده و به همین دلیل متعهد می شود که در صورت بروز کوچکترین عیبی، به صورت رایگان تعمیرات را ارائه می کند.

2-   و مشتری نیز مطمئن خواهد بود که اگر وسیله برقی در زمان اعتبار گارانتی خراب شد، تعمیرات به صورت رایگان انجام می شود.

برند ارج نیز با در نظر گرفتن این موراد برای تمامی وسایل برقی که تولید می کند گارانتی را در نظر گرفته و به این طریق از مشتریان خود حمایت می کند.

ویژگی های گارانتی وسایل برقی ارج

1-   هر گارانتی تا مدت زمان مشخصی اعتبار داشته و در صورتی که وسیله برقی در این مدت خراب شود نمایندگی تعمیرات وسایل برقی ارج خود را متعهد می داند به صورت رایگان تمامی تعمیرات را انجام دهد اما از زمان منقضی شدن تاریخ اعتبار ضمانت نامه مشتری موظف است هزینه تعمیرات را پرداخت ننماید.

2-   شما برای استفاده از تعمیرات رایگان وسایل برقی ارج باید حتما گارانتی خود را به  نمایندگی تعمیرات ارج ارائه کنید زیرا این نمایندگی تحت پوشش برند ارج بوده و در واقع خدمات پس از فروش ارج را ارائه می کند. در غیر این صورت سایر نمایندگی ها و تعمیرکاران این ضمانت نامه را قبول نمی کنند.

3-   توجه داشته باشید که گارانتی وسایل برقی ارج زمانی اعتبار خواهد داشته که از برچسب هولوگرام برخوردار باشد و هر گونه وسیله برقی که تحت عنوان این برند به شما پیشنهاد شده و فاقد این برچسب است تقلبی به حساب می آید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669