1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ارج کرج

1263 بازدید
نمایندگی تعمیرات ارج کرج

در صورتی که شما اهل کرج هستید و متاسفانه عیوبی در وسایل برقی شما رخ داده است برای تعمیر وسیله نیازی به مراجعه به تهران نیست بلکه لازم است بدانید که نمایندگی تعمیرات ارج کرج با هدف پشتیبانی از مشتریان استفاده کننده از وسایل  برقی ارج در این منطقه تاسیس شده و از تعمیرکاران خبره برای این منظور کمک می گیرد.

نمایندگی تعمیرات ارج کرج در زمینه تعمیر لوازم خانگی ارج ازجمله لباسشویی حرف اول را می ‌زند. یکی از سخت ‌ترین کار های منزل شستن لباس‌ ها است. از زمانی که ماشین لباسشویی تولید شده‌، کمک خیلی بزرگی به بشریت کرده ‌است. ماشین لباسشویی یکی از پر استفاده ترین لوازم خانگی است که در صورت خراب شدن آن باید با نمایندگی تعمیر ارج کرج تماس برقرار کنید و از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید.

مرکز ما دارای کادری مجرب و با تجربه است که تمام دوره ‌ها را در زمینه‌ تعمیر ماشین لباسشویی ارج و سایر لوازم خاگی سپری نموده اند و در پی آن بهترین خدمات را نیز به کاربران ارائه می‌دهند. نمایندگی تعمیرات ارج در کرج در صورت وجود مشکل جزئی با ارائه مشاوره بدون حضور تکنسین ‌ها مشکل را حل می‌کنند، اما در صورت وجود مشکل جدی بهترین خدمات را در اسرع وقت به کاربران ارائه می ‌دهند.

 

شماره های نمایندگی تعمیرات ارج کرج

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

شماره تماس های کرج

 

02632547007

 

02691011383

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات ارج کرج

 

نمایندگی تعمیرات ارج عظیمیه , نمایندگی تعمیرات ارج اسلام آباد , نمایندگی تعمیرات ارج شهرک کلاک , نمایندگی تعمیرات ارج خلج آباد , نمایندگی تعمیرات ارج شهرک بنفشه , نمایندگی تعمیرات ارج سرحد آباد , نمایندگی تعمیرات ارج فردیس , نمایندگی تعمیرات ارج ملارد , نمایندگی تعمیرات ارج بلوار ارم , نمایندگی تعمیرات ارج بلوار دریا , نمایندگی تعمیرات ارج مهرشهر , نمایندگی تعمیرات ارج گوهر دشت , نمایندگی تعمیرات ارج شاهین ویلا , نمایندگی تعمیرات ارج شهرک ظفر , نمایندگی تعمیرات ارج میانجاده , نمایندگی تعمیرات ارج شهرک اوج , نمایندگی تعمیرات ارج بلوار باغستان , نمایندگی تعمیرات ارج جهانشهر , نمایندگی تعمیرات ارج دهقان ویلا , نمایندگی تعمیرات ارج منظریه , نمایندگی تعمیرات ارج وحدت , نمایندگی تعمیرات ارج انبار نفت , نمایندگی تعمیرات ارج حافظیه , نمایندگی تعمیرات ارج کیانمهر , نمایندگی تعمیرات ارج اندیشه , نمایندگی تعمیرات ارج آق تپه , نمایندگی تعمیرات ارج محمد شهر

 

آشنایی با ما

 

 

مزایای نمایندگی ارج کرج

 

از مزایای نمایندگی تعمیر ارج کرج وجود تکنیسین های متخصص و باتجربه در زمینه نصب، راه‌ اندازی تعمیر است. همچنین سرعت در ارائه خدمات، دریافت هزینه ‌های منصفانه و نصب اصولی دستگاه طبق استاندارد ها است.

پاسخ‌گویی و مشاوره این مرکز به ‌صورت شبانه ‌روزی در ۷ روز هفته و حتی ایام تعطیل انجام می شود. تعمیر در محل که باعث می ‌شود هزینه اضافی برای جابجایی وسیله پرداخت نشود. از آسیب ‌های احتمالی که ممکن است با جا به‌ جایی برای لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی رخ دهد، جلو گیری می شود. در کنار این مزایایی که بیان کردیم کاربر نیز می‌تواند بر روی پروسه تعمیر و کیفیت تعمیر نظارت داشته باشد.

تکنسین‌های این مجموعه ابتدا سعی بر تعمیر قطعه‌ معیوب دارند، اما در صورت تعمیر نشدن آن به ‌خاطر نقص ‌های شدید یا این ‌که کاربر خود تمایل به تعویض قطعه دارد، قطعه با نمونه ارجینال و فابریک کارخانه تعویض می‌شود تا کاربر بابت قطعات تعویض شده آسوده‌ خاطر باشد.

 

 مشکلات رایج ماشین لباسشوئی

 

تمام برند ها ممکن است در طی زمان طولانی و به خاطر رعایت نکردن برخی نکات درگیر مشکلاتی شوند. چند نمونه از این مشکلات را در این مقاله بیان می‌کنیم.

·       نشتی ماشین لباسشویی

بعضی مواقع بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی در اواسط کار می ‌بینیم که کف آشپزخانه خیس و کف آلود شده ‌است. در این حالت ماشین لباسشویی دچار نشتی شده که باید چند قسمت از آن را بررسی کنیم تا عیب ماشین لباسشویی را متوجه شویم.

1.     اولین کار این است که لاستیک دور درب ماشین لباسشویی را بررسی کنیم که دچار خرابی یا پارگی نشده باشد.

2.     مورد بعدی که باید بررسی شود جا پودری آن است.

در صورت وجود پارگی لاستیک دور درب باید عوض شود و چنانچه جا پودری شکسته باشد و نشتی داشته باشد باید با وسیله ‌های مخصوص جوش پلاستیکی آن را جوش کرد. بهتر این است که جا پودری تعویض گردد. همچنین واتر پمپ، واتر پمپ نیز می‌تواند باعث ایجاد نشتی در ماشین لباسشویی شما شود که در صورت مشاهده هر یک از این موارد باید با نمایندگی تعمیرات ارج در کرج تماس برقرار کنید.

 

·       سر و صدا و لرزش نامتعارف ماشین لباسشویی

یکی از علت ‌هایی که باعث سر و صدا و لرزش بیش ‌از حد و غیر طبیعی ماشین لباسشویی می ‌شود، تراز نبودن ماشین لباسشویی است. در صورتی‌ که ماشین لباسشویی ما تراز باشد، ممکن است بلبرینگ آن آسیب‌ دیده باشد که تعمیر آن کار نمایندگی تعمیر ارج کرج است.

 

·       کاهش سرعت و عدم چرخش ماشین لباسشویی

از علت ‌های این مشکل خراب شدن موتور ماشین لباسشویی است، یا این‌که ممکن است تسمه لباسشویی پاره شده باشد یا از جای خود بیرون آمده باشد. این مشکلات باعث عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی می‌شود.

 

·       تمام نشدن شستشو در ماشین لباسشویی

علت این مشکل خرابی تایمر ماشین لباسشویی است. البته ممکن است برد اصلی ماشین لباسشویی نیز دچار مشکل و نقص شده باشد که باید توسط نمایندگی تعمیر ارج در کرج تعمیر و یا تعویض شود.

 

·       آب ماشین لباسشویی تخلیه نمی ‌شود

یکی از مشکلات خیلی رایج تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی است. دلیل آن خرابی پمپ تخلیه، گرفتگی فیلتر ها و مسدود شدن شلنگ تخلیه است که باید رفع شود.

 

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ارج در کرج
مشخص کردن هزینه ‌های تعمیر تنها با حضور کادر مجرب این مرکز در محل تعیین می‌شود. آن ‌هم پس ‌از عیب یابی و بررسی وسیله و مشخص شدن این که دستگاه احتیاج به قطعه دارد یا خیر.

سپس به ‌صورت دقیق می ‌توان هزینه را به کاربر اعلام کرد. در غیر این صورت فقط به ‌صورت حدودی می ‌توان هزینه ‌ها را گفت. پس‌از توافق بین کاربران و پرسنل نمایندگی ارج کرج پروسه تعمیر به بهترین نحو با استفاده ازقطعات ارجینال و اصلی کارخانه انجام می‌گردد. تنها خواهش این مجموعه این است که تعمیر ماشین لباسشویی را به افراد بدون مهارت و غیرحرفه ‌ای نسپارید؛ زیرا مشکلات جزئی وسیله را به مشکل بزرگ ‌تر تبدیل می ‌کنند و باعث هزینه‌ های اضافی برای کاربران می ‌شوند. پس بهترین کار این است که تنها به نمایندگی ‌های تعمیرات ارج کرج اعتماد کنید.

 

نکات طلایی جهت طول عمر ماشین لباسشویی ارج

 

ماشین لباسشویی از لوازم پر کاربرد منزل است که رعایت بعضی از نکات ایمنی باعث افزایش طول عمر آن می ‌شود.

·       برای داشتن ماشین لباسشویی سالم ابتدا باید این را بدانیم که بیش ‌از حد ماشین لباسشویی بارگیری نکنیم.

·       پس‌از اتمام شستشو حتماً واشر لاستیک دور درب ماشین لباسشویی را خشک کنیم تا دچار فرسودگی و پارگی نشود.

·       در فواصل زمانی مرتب و منظم فیلتر ماشین لباسشویی را بررسی کنیم و در صورت کثیف بودن آن را تمیز یا تعویض کنیم؛ زیرا آلوده شدن فیلتر باعث بوی بد در ماشین لباسشویی می ‌شود که ممکن است به لباس‌ها نیز سرایت کند.

·       به‌ هیچ ‌عنوان برای شستشوی لباس ‌ها از آب داغ استفاده نکنیم؛ زیرا لباس ‌ها و رنگ پارچه‌ ها آسیب می ‌بیند و به قطعات فلزی ماشین لباسشویی نیز آسیب می ‌رساند. توصیه می ‌شود از آب ولرم برای شستشو استفاده کنید.

·       همیشه ماشین لباسشویی را در جای مناسب قرار دهید. سطحی کاملاً صاف و تراز که باعث ایجاد سر و صدای بیش ‌از حد نشود.

·       لباسشویی از دیوار فاصله‌ کافی داشته باشد. (حداقل ۲۰ سانتی متر مناسب است تا شلنگ ‌ها در پشت لباسشویی قرار بگیرند.)

·       حتماً از مواد شوینده‌ مرغوب و با کیفیت استفاده کنید تا هم لباس ‌ها تمیز شوند و هم باعث افزایش عمر ماشین لباسشویی شود.

·       درب ماشین لباسشویی را آهسته باز و بسته کنید. کوبیدن و یا فشار آوردن به درب به صورت محکم، باعث خرابی میکروسوئیچ های درب می ‌شود. در نتیجه خراب شدن میکروسوئیچ مانع از چرخه شستشو می ‌شود.

·       همیشه لباس ‌ها را چک کنید تا چیز های ریز، دستمال، اشیاء تیز و کوچک در جیب لباس ‌ها باقی نماند و شلنگ تخلیه را مسدود نکند. به ‌همین خاطر هر از گاهی بهتر است شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی را چک کنیم تا مسدود نشده باشد.

·       از محافظ برق برای ماشین لباسشویی استفاده کنیم و به خرابی‌ های کوچک اهمیت دهیم تا باعث مشکلات بزرگ‌تر نشود.

·       همیشه تعمیر ماشین لباسشویی ارج را به نمایندگی تعمیرات ارج کرج بسپارید و از سپردن تعمیرات به افراد غیرحرفه‌ای پرهیز کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال ارج در کرج و استان البرز در مناطقی مانند حصارک، ماهدشت، محمدشهر اسلامشهر، فردیس، ملارد، مرودشت و … به هموطنان عزیز کمک می کند تا مشکلات به وجود آمده برای لوازم ارج را برطرف کنند. کارشناسان این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه تعمیر یخچال و یخچال فریزر آموزش دیده اند.

راه های تماس با نمایندگی تعمیرات ارج کرج علاوه ‌بر مراجعه حضوری به این مرکز، تماس با شماره های هر یک از مناطق مشخص شده است. البته این مجموعه برای رفاه حال مشتریان شماره ۱۶۶۹ را نیز در نظر گرفته که هم وطنان عزیز در هر نقطه از کرج که باشند می توانند با این شماره تماس بگیرند و درخواست تعمیر خود را مطرح کنند.

امکان پر کردن فرم آنلاین تعمیرات نیز در وب سایت ارج برای همشهریان عزیزی که ساکن کرج هستند فراهم شده است؛ بنابراین اگر در هر ساعت از شبانه روز به خدمات تعمیر، سرویس و نصب و راه اندازی لوازم ارج احتیاج داشته باشید، می توانید به وبسایت مراجعه کنید و پس از نوشتن نام دستگاه و برند آن از مشاوران و کارشناسان این مجموعه درخواست کمک کنید.

 

در صورت خرابی یخچال ارج چه کنیم؟

 

خرابی لوازم خانگی به خصوص یخچال یکی از معضلات بزرگی است که می تواند زندگی همه افراد خانواده را تحت تاثیر قرار دهد. البته راه چاره اصلی برای حل کردن چنین مشکلاتی استفاده از محصولات با کیفیت و خرید لوازم خانگی شناخته شده است، اما نمی‌توان گفت که لوازم خانگی شناخته شده و برند های معتبر دچار هیچ مشکلی نمی شوند و هیچ وقت خراب نمی شوند؛ بنابراین اگر با هرگونه مشکلی در لوازم خانگی خود مانند یخچال ارج برخورد کردید، می توانید با نمایندگی تعمیر ارج کرج تماس بگیرید و از خدمات تخصصی کارشناسان این مجموعه استفاده کنید.

 

مهم ترین ویژگی های نمایندگی تعمیرات ارج کرج

 

از مهم ترین ویژگی های نیرو های فنی و کارشناسان با تجربه این مجموعه می‌ توان به دقت و سرعت بالا هنگام تعمیر یخچال ارج اشاره کرد. کارشناسان این مجموعه همگی کار آزموده هستند و می توانند هر مشکلی را در یخچال های ارج به سرعت شناسایی کنند و برای برطرف کردن آن اقدامات لازم را انجام دهند.

از جمله ویژگی‌های این کارشناسان انجام تعمیرات در محل مورد نظر مشتری است. همان طور که می دانید امروزه کمتر کسی پیدا می‌ شود که لوازم خانگی سنگین خود مانند یخچال را به تعمیرگاه منتقل کند و تمام تعمیرگاه های مجاز خدمات تعمیر را در منزل مشتری انجام می دهند. این مجموعه نیز مانند سایر مجموعه ‌های تعمیراتی معتبر، این کار را به بهترین نحو انجام می دهند.

آخرین و مهم ترین وظیفه ای که کارشناسان این مجموعه دارند، این است که قبل از مراجعه به محل مشتری ابتدا به آن ها مشاوره رایگان تعمیر می دهند. این مشاوره به این منظور است که کاربران برند ارج بتوانند با استفاده از مشاوره های تلفنی مشکلات جزئی یخچال خود را برطرف کنند و دیگر نیازی به حضور تعمیرکار در منزل نباشد، اما در صورتی که مشکل بزرگ باشد و کاربران برند ارج نتوانند بدون تجهیزات مورد نیاز، آن را برطرف کنند، تعمیرکاران این مجموعه پس از انجام هماهنگی های لازم به سرعت به محل مورد نظر مراجعه کرده و خدمات تعمیر را به بهترین نحو انجام می دهند.

 

وظایف نمایندگی تعمیرات ارج کرج چیست؟

 

اولین وظیفه کارشناسان نمایندگی تعمیرات ارج در شهر کرج و تمام مناطق استان البرز، پاسخگویی سریع و به موقع می باشد؛ بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که پس از اولین تماس شما یا ثبت درخواست تعمیر به صورت اینترنتی، کارشناسان این مجموعه با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

از دیگر وظایف نیرو های فنی این مجموعه حضور در محل مورد نظر مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن است.

عیب یابی مشکل دستگاه و توضیح دقیق آن برای مشتری نیز جزو وظایف تعیین شدهبرای نیروهای فنی این مجموعه است. کاربر باید به صورت دقیق مشکل دستگاه را بداند تا بتواند هزینه های مربوط به تعمیر را بپذیرد و پرداخت کند.

در ضمن کارشناسان این مجموعه کاملاً به قوانین اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی پایبند هستند و همه فاکتورهایی که برای تعمیر، سرویس و تعویض قطعات ارائه می‌کنند بر اساس قیمت‌های مصوب اتحادیه است تا هیچ گونه جای نگرانی برای مشتریان نداشته باشد وجود نداشته باشد. تعویض کردن قطعات با استفاده از نمونه های فابریک و اصلی نیز از جمله وظایفی است که کارشناسان این مجموعه به نحو احسن انجام می دهند.

 

هزینه های مربوط به تعمیر یخچال در تعمیرات ارج کرج

 

اگر بخواهیم درباره هزینه های مربوط به تعمیر یخچال در استان البرز و شهر کرج صحبت کنیم، باید درباره طیف وسیعی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه‌های تعمیر صحبت کنیم؛ یعنی در واقع نمی‌توان گفت که پیش بینی هزینه ها با همان تماس اول از طرف مشتری امکان پذیر است.

چرا که کارشناسان فنی تا یخچال را نبینند و مشکل آن را از نزدیک بررسی نکنند، نمی توانند هزینه دقیقی برای تعمیر ارائه کنند. مشتریان این نمایندگی می توانند با خیال آسوده درخواست تعمیر خود را ثبت کنند.

چرا که قیمت های مربوط به تعمیر یخچال بر اساس قوانین اتحادیه تعمیرات است. هر اقدامی که برای یخچال یا سایر لوازم برند ارج انجام شود در فاکتور های مجزا به مشتریان ارائه می شود تا از بابت هزینه های مربوط به تعمیر خیالشان آسوده باشد.

 

مشکلات رایج یخچال ارج

 

·       خاموش و روشن شدن سریع یخچال

وقتی دمای یخچال به دمایی که تنظیم شده نرسد، کمپرسور کار می‌کند که یخچال را سرد کند اما وقتی‌که دما به مقدار تنظیم شده رسید موتور خاموش می‌شود. اگر این فرایند به ‌سرعت انجام بشود یعنی اختلال در کمپرسور وجود دارد. عدم عملکرد صحیح ترموستات، برد یخچال فریزر و همچنین وجود نوسانات برقی نیز امکان پذیر است.

·       خاموش شدن صفحه نمایشگر یخچال

دلیل خاموش شدن صفحه نمایشگر وجود اختلال در اتصالات یخچال و صفحه نمایشگر است. نوسانات برقی و عدم برق رسانی صحیح به پنل نیز باعث اختلال در این بخش است.

·       علت کار نکردن فن یخچال

علت کار نکردن فن، وجود گرد و غبار در پره ‌های فن، نوسانات برق، فرسایش فن در اثر گذشت زمان یا وجود اشیاء خارجی است.

 

 دلیل خرابی سایدبای‌ساید ارج در کرج

 

نمایندگی تعمیرات ارج کرج به ‌علت ارزشی که برای کاربران قائل است، سرویس و خدمات انواع لوازم خانگی ارج و برطرف کردن نیاز هم ‌وطنان عزیز در کرج و شهرستان ‌های اطراف آن را بر عهده دارد. نمایندگی تعمیرات ارج در کرج از تکنسین‌ ها و تعمیرکاران متخصص و باتجربه در زمینه راه‌ اندازی، سرویس و تعمیر سایدبای‌ساید استفاده می کند. نمایندگی تعمیر ارج در کرج به ‌صورت شبانه ‌روزی بدون وقفه مشغول عرضه خدمات به کاربران ارجمند و مشتریان محترم می ‌باشند.

تکنسین ‌های این مجموعه به فناوری نوین دنیا آشنایی دارند و آموزش ‌دیده‌اند. به این دلیل می ‌توانند از عهده تعمیر تمام برند ها از جمله ارج به‌خوبی برآیند. در صورتی‌ که سایدبای‌ساید شما خراب شد و با یکی از مشکلات زیر مواجه شد می‌توانید از خدمات و سرویس های تکنیسین‌ های نمایندگی تعمیرات ارج کرج در منزل خود استفاده کنید.

 

·       یخچال سرد نمی ‌شود

اگر درب یخچال سایدبای‌ساید را باز می‌ کنید و حس می‌کنید هوای درون آن گرم است، این موارد را بررسی کنید.

1.     اطمینان حاصل کنید که یخچال به برق متصل است.

2.     چراغ به‌ هنگام باز کردن درب روشن شود.

3.     ترموستات را تنظیم کنید

4.     اگر این موارد نبود حتماً فن کندانسور یا فن اواپراتور خراب است.

 

·       یخ ساز کار نمی‌ کند

اگر به ‌طور ناگهانی ساخت یخ متوقف شد، ممکن است یکی از مکانیزم ‌های یخ ساز نقص پیدا کرده باشد که باید آن را به تکنیسین ‌های حرفه ‌ای نمایندگی تعمیرات ارج کرج بسپارید.

 

·       برد الکترونیکی سایدبای‌ساید خراب است.

برد الکترونیکی دستگاه نقش اساسی در عملکرد دستگاه دارد. این قطع مانند مغز دستگاه است که با نوسانات برقی و یا شستن ساید بای ساید خراب می ‌شود. در این‌ صورت باید تعمیر یا تعویض شود.

 

·       صفحه نمایشگر سایت خراب است.

این مشکل بر اثر ضربه و یا شستن سایدبای‌ساید ممکن است به وجود بیاید. در این ‌صورت نیاز به تعمیر یا تعویض نمایشگر توسط تعمیرکاران دارد.

 

·       فن کندانسور سایدبای‌ساید کار نمی ‌کند

در صورت کار نکردن فن کندانسور یا همان فن کنار موتور یخچال آسیب جدی به موتور سایدبای‌ساید وارد می شود. از نشانه ‌های خرابی فن کندانسور، صدای غیر طبیعی از پشت دستگاه و داغ شدن بیش‌ازحد کنار درب یخچال ساید بای ساید است.

 

·       یخچال ساید روشن نمی‌ شود.

در صورت روشن نشدن سایدبای‌ساید ابتدا پریز برق و ۲ شاخه را بررسی کنید. اگر مشکل از آن نبود، حتماً بدلیل خرابی برد اصلی سایدبای‌ساید است که روشن نمی ‌شود.

·       لاستیک دور درب یخچال خراب شده ‌است.

خرابی لاستیک دور درب یخچال سایدبای‌ساید باعث هدر رفتن سرمای داخل یخچال، کاهش عمر کمپرسور سایدبای‌ساید مصرف برق بیشتری می شود.

 

·       ساید بای ساید یکسره کار می ‌کند.

درصورتی‌که ساید یکسره کار می ‌کند یعنی دستگاه اتومات نمی‌ کند، ممکن است بدلیل نشت گاز این اتفاق بیافتد و سرمای ساید بای ساید نیز افت ‌کند. علت دیگر خرابی ترموستات یا سنسور ها است.

هر زمان با یکی از مشکلات یخچال سایدبای‌ساید برخورد کردید، جهت تعمیر آن با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت جهت تعمیر ساید بای ساید ارج شما اقدام گردد.

 

هزینه ‌های تعمیر در نمایندگی تعمیرات ارج در کرج

 

هزینه‌ های تعمیر لوازم خانگی ارج نسبت ‌به نوع آسیب متفاوت است. اعلام هزینه تعمیر به‌ صورت دقیق و غیر حضوری امکان‌پذیر نیست. در واقع تکنیسین ‌ها پس‌از بررسی دقیق برحسب نوع مشکل سایدبای‌ساید و قطعه تعویض شده می‌ توانند به‌صورت حضوری هزینه تعمیرات را محاسبه کنند. هزینه ‌های قطعه یا قطعات تعویض شده به ‌روز محاسبه می ‌گردد و هزینه ‌های تعمیر طبق نرخ مصوب اتحادیه است.

 

 چگونه عمر سایدبای‌ساید ارج را بالا ببریم؟

 

۶ نکته طلایی برای افزایش طول عمر سایدبای‌ساید که باید انجام دهیم، موارد و چیزهایی است که در این قسمت بیان می ‌کنیم

1.     اولین و مهم ‌ترین نکته دمای محیطی است که دستگاه را در آن‌جا قرار می ‌دهیم. در واقع باید دور از نور خورشید باشد، کنار اجاق گاز و شوفاژ و یا شومینه و آب‌گرم‌کن نباشد؛ زیرا عملکرد و سلامت سایدبای‌ساید را به خطر می‌اندازد.

2.     همیشه لاستیک ‌های دور درب ساید بای ساید را بررسی کنید و از سالم بودن آن اطمینان داشته باشید. چون هر گونه دفرمه شدن و خرابی آن باعث می ‌شود هوای سرد خارج و هوای گرم داخل شود بر روی کمپرسو سایدبای‌ساید شما تأثیر یا منفی بگذارد.

3.     انتخاب دمای مناسب از آیتم ‌هایی است که به بهبود راندمان سایدبای‌ساید کمک می ‌کند. دمای مناسب برای یخچال ۳ تا ۵ و فریزر ۱۷ تا ۲۱ است.

4.     سعی کنید درب ساید را به ‌هیچ ‌وجه به مدت طولانی باز نگذارید. این نکته بسیار در افزایش عمر ساید بای سایت تأثیر گذار است؛ زیرا هوای گرم وارد کابین سایدبای‌ساید می ‌شود و کمپرسور مجبور می‌ شود بیشتر کار کند تا هوای گرم وارد شده را جبران کند. این مسئله باعث آسیب به کمپرسور یخچال سایدبای‌ساید می ‌شود.

5.     تعویض به‌ موقع فیلتر سایدبای‌ساید که در چند مرحله فیلترا سیون را انجام می‌ دهد.

6.     انجام سرویس دوره ‌ای و مراقبت ‌هایی مانند بررسی نشت گاز، تست سلامت قطعات مختلف و… توسط تکنیسین های مجاز نمایندگی تعمیرات ال جی کرج انجام شود.

این امر به افزایش طول عمر سایدبای‌ساید شما کمک می‌کند. یخچال فریزر یکی از لوازمی است که ۲۴ ساعت و بی ‌وقفه در منزل کار می‌ کند. پس خرابی آن باعث خرابی مواد غذایی و ضرر های بالا برای کاربر می ‌شود. در آخر باید بیان کنیم که پس‌از دیدن مشکل سایدبای‌ساید کافی ا‌ست با نمایندگی تعمیرات ارج کرج تماس برقرار گرفته و ازمشاوره و تکنسین های حرفه ای این مجموعه بهرمند شوید.

 

خدمات تعمیر و نگهداری حرفه‌ای ارج در کرج

 

نمایندگی تعمیرات ارج در کرج به عنوان یک مرجع معتبر و با تجربه در زمینه تعمیرات و نگهداری دستگاه‌های ارج شناخته می‌شود. با ارائه خدمات حرفه‌ای و با کیفیت، این نمایندگی سعی در ایجاد یک محیطی اعتمادساز و خیال راحت برای مشتریان دارد. با تکیه بر تجهیزات پیشرفته و تیمی متخصص و کارآزموده، خدمات تعمیر و نگهداری ارج در کرج به صورت کامل پوشش داده می‌شوند.

از جمله خدماتی که در نمایندگی تعمیرات ارج در کرج ارائه می‌شود، می‌توان به تعمیرات اصلاحی و پیشگیرانه، تعمیرات برقی و الکترونیکی، تعویض قطعات و تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اشاره کرد. همچنین، این نمایندگی قابلیت ارائه خدمات پس از فروش، نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های ارج را نیز دارد.

نمایندگی تعمیرات ارج در کرج با توجه به اهمیت اعتماد و رضایت مشتریان، تلاش می‌کند تا خدماتی با کیفیت و با استفاده از قطعات اصلی و مرغوب را ارائه دهد. تعمیر کاران متخصص و مجرب این نمایندگی، با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های نوین در زمینه تعمیرات ارج، مشکلات و خرابی‌های دستگاه‌ها را به صورت کامل بر طرف می‌کنند.

نمایندگی تعمیرات ارج در کرج با ارائه خدمات حرفه‌ای و سریع، تضمین کیفیت و اعتماد را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با قدرت و توانایی در تعمیرات ارج، این نمایندگی آماده است تا تمامی نیازهای مشتریان را در زمینه تعمیرات و نگهداری دستگاه‌های ارج برطرف کند. هر آنچه که مشتریان برای حفظ عمر و کارایی بهتر دستگاه‌های ارج خود نیاز دارند، در این نمایندگی پیدا خواهند کرد.

 1669