1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ارج شمال تهران

1207 بازدید
نمایندگی تعمیرات ارج شمال تهران

با توجه به این که بزرگی شهر تهران امکان دسترسی مردم ساکن در یک منطقه به خدمات مناطق دیگر را مشکل کرده است لذا برند ارج به منظور پشتیبانی بهتر از کالاها و در نتیجه مشتریان خود نمایندگی هایی را احداث و با کمک تعمیرکاران معتبری مدیریت می کنند. برای مثال نمایندگی تعمیرات ارج شمال تهران از جمله  بزرگترین نمایندگی های ارائه کننده خدمات پس از فروش ارج است.

 

شماره های نمایندگی تعمیرات ارج شمال تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

شماره تماس های شمال تهران

 

02122228300

 

02122097717

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ارج شمال تهران

 

نمایندگی تعمیرات ارج فرمانیه , نمایندگی تعمیرات ارج تجریش , نمایندگی تعمیرات ارج قیطریه , نمایندگی تعمیرات ارج نیاوران , نمایندگی تعمیرات ارج آجودانیه , نمایندگی تعمیرات ارج قلهک , نمایندگی تعمیرات ارج پل رومی , نمایندگی تعمیرات ارج اقدسیه , نمایندگی تعمیرات ارج جماران , نمایندگی تعمیرات ارج چیذر , نمایندگی تعمیرات ارج دارآباد , نمایندگی تعمیرات ارج اراج , نمایندگی تعمیرات ارج درکه , نمایندگی تعمیرات ارج ازگل , نمایندگی تعمیرات ارج لویزان , نمایندگی تعمیرات ارج مینی سیتی , نمایندگی تعمیرات ارج سوهانک , نمایندگی تعمیرات ارج دروس , نمایندگی تعمیرات ارج داوودیه , نمایندگی تعمیرات ارج زرگنده , نمایندگی تعمیرات ارج فرشته , نمایندگی تعمیرات ارج ولنجک , نمایندگی تعمیرات ارج محمودیه , نمایندگی تعمیرات ارج کامرانیه , نمایندگی تعمیرات ارج ظفر , نمایندگی تعمیرات ارج الهیه , نمایندگی تعمیرات ارج پاسداران

 

آشنایی با ما

 

 

نمایندگی تعمیرات ارج شمال تهران شعبه های پراکنده ای در سراسر تهران دارد. بنابریان همشهریان عزیز ساکن تهران بزرگ در هر یک از مناطق که باشند با شماره های مخصوص نمایندگی های منطقه خودشان تماس می گیرند و درخواست تعمیر خود را ثبت می نمایند. در نمایندگی تعمیر ارج شمال تهران تعمیر انواع لوازم خانگی ارج توسط متخصصان دوره دیده انجام می‌شود. در صورتی که در یکی از مناطق آجودانیه- قلهک- پل رومی- اقدسیه- سعادت آباد- فرمانیه- تجریش- قیطریه -نیاوران –جماران- داوودیه- زرگنده- فرشته- ولنجک- محمودیه –چیذر- دارآباد- اراج –درکه- ازگل- لویزان -مینی سیتی- سوهانک- درروس- کامرانیه- ظفر- الهیه و پاسداران زندگی می کنید، می توانید با شماره های نمایندگی مربوط به منطقه خودتان تماس بگیرید و یا از طریق ۱۶۶۹ مشکل یخچال فریزر ارج خود را با کارشناسان مرکز تعمیرات ارج شمال تهران در میان بگذارید. در این مجموعه کلیه تعمیرات مربوط به لوازم خانگی ارج حتی در روزهای تعطیل در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

 

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات ارج کدام اند؟

 

تعمیر و سرویس  انواع لوازم خانگی ارج

·       لباسشویی ارج

·       یخچال ارج

·       یخچال فریزر ارج

·       ساید بای ساید ارج

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات ارج شمال تهران ؟

 

شماره های خاصی در وب سایت مرکز تعمیرات ارج برای هر منطقه موجود است. کاربران  برند ارج یا هر برند دیگری می‌توانند با مراجعه به این وبسایت شماره های مربوط به منطقه خودشان را پیدا کنند.

شماره ۱۶۶۹ به خاطر رفاه حال مشتریان برای ثبت سفارش تعمیرات لوازم خانگی ارج تعیین شده است.

 

هزینه تعمیر یخچال ارج در نمایندگی تعمیرات ارج شمال تهران چقدر است؟

 

کلیه هزینه های مربوط به تعمیر به صورت یک فاکتور شفاف خدمت مشتری ارائه می شود. با توجه به مشکل دستگاه های مختلف تعمیرات آن ها هزینه های متفاوتی دارد. برای اطلاع از هزینه حدودی تعمیر با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات یخچال ارج بستگی به نوع خرابی و قطعاتی که نیاز به تعمیر دارند دارد. همچنین، هزینه تعمیرات در هر منطقه و با توجه به کارشناسان متفاوت است. برای مثال، هزینه تعمیر یخچال ارج در شهرهای مختلف یا در نواحی مختلف یک شهر ممکن است متفاوت باشد. همچنین، هزینه تعمیرات در صورتی که قطعات داخلی یخچال باید تعویض شوند، بیشتر از هزینه تعمیرات ساده‌تری مانند تعمیر کمپرسور باشد.

به هر حال، برای برآورد هزینه تعمیرات یخچال ارج، بهتر است با تعمیرکاران مجرب و معتبر در منطقه خود تماس بگیرید و با آنها در مورد نوع خرابی و هزینه تعمیر برای یخچال ارج خود صحبت کنید. همچنین، در صورتی که یخچال شما هنوز تحت گارانتی است، می‌توانید با شرکت تولید کننده یخچال تماس بگیرید و درخواست تعمیر رایگان را ارسال کنید.

 

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات ارج در شمال تهران کدام است ؟

 

در نمایندگی تعمیر ارج شمال تهران خدماتی از قبیل تعمیر برد الکترونیکی یخچال، نصب و راه اندازی یخچال ارج، تعویض لاستیک دور درب یخچال فریزر ارج تعمیر یخچال فریزر ارج، سرویس یخچال ارج، شارژ گاز یخچال، ، تعویض ترموستات یخچال ارج، تعمیر و تعویض موتور یخچال ارج، رگلاژ درب یخچال و سایر خدمات انجام می شود.

 

ساعات تماس با مرکز

 

نمایندگی تعمیرات ارج در شمال تهران در تمام روزهای هفته و روزهای تعطیل پاسخگوی مشتریان این برند است.

شهروندان تهرانی ساکن مناطق شمالی تهران بزرگ مانند درکه، لویزان، الهیه، قیطریه، تجریش، فرمانیه، نیاوران، دارآباد، پاسداران، کامرانیه، فرشته، ولنجک و …در صورت نیاز به خدمات تعمیر لوازم خانگی ارج به سادگی می توانند با شماره های مرکز تعمیرات منطقه خودشان تماس بگیرند. شماره تماس تمام مناطق شمال تهران در وب سایت نمایندگی تعمیرات ارج شمال تهران قابل مشاهده است؛ اما برای رفاه حال مشتریان و کاربران محصولات ارج، شماره  ۱۶۶۹ نیز در نظر گرفته شده است.

 

در نمایندگی تعمیرات ارج شمال تهران چه خدماتی ارائه می شود؟

 

نمایندگی تعمیر ارج در شمال تهران با به کارگیری کارشناسان باتجربه و آموزش دیده تمامی خدمات مربوط به سرویس و تعمیر لوازم خانگی ارج، نصب و راه اندازی لوازم خانگی و همچنین خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه می‌کند. کارشناسان کاربلد این مرکز با تجربه بالا در کوتاه‌ترین زمان مشکل لباسشویی را برطرف می کنند . با توجه به اینکه خدمات انجام شده در محل مورد نظر مشتری انجام می شود، امکان نظارت بر پروسه تعمیر وجود دارد و دیگر نیازی به جا به جایی لوازم خانگی و پرداخت کردن هزینه های بالا برای جابجایی نیست. خدمات این مجموعه تعمیراتی عبارتند از:

تعویض و تعمیر پمپ تخلیه

المنت

بلبرینگ دیگ

موتور

برد دیجیتال

تعویض و سرویس پمپ

تعویض لاستیک

تعویض فیلتر

تعمیر هیدروستات

تایمر

 

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات ارج شمال تهران

 

با توجه به خدمات باکیفیتی که کارشناسان مجرب و با تجربه این مجموعه به کاربران ارائه می کنند، هزینه های مربوط به تعمیر لوازم خانگی ارج در نمایندگی تعمیرات ارج شمال تهران کاملاً منصفانه است. تمامی هزینه ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می‌شود و کاربران لوازم خانگی ارج می‌توانند با مقایسه قیمت ها مطمئن شوند که هزینه تعمیر در این نمایندگی کاملا مقرون به صرفه است.

 

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ارج شمال تهران

 

درست است که لوازم خانگی ارج کیفیت بالایی دارند و کمتر نیاز به تعمیر دارند، اما ممکن است به خاطر بی توجهی به سرویس سالانه، گاهی اوقات خراب شوند. این مواقع است که نیاز به استفاده از کمک افراد حرفه ای و نمایندگی های تعمیر معتبر حس می شود. مراکزی که از کارشناسان با تجربه استفاده می کنند و به فکر رفاه حال مشتریان هستند. متأسفانه در بعضی از نمایندگی های غیر مجاز تنها کاری که انجام می شود خالی کردن جیب مردم است. اما در نمایندگی تعمیرات ارج شمال تهران اولویت تعمیر قطعه و کاهش هزینه ها است. از مزایای این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد.

·       صرفه جویی در وقت و هزینه تعمیر

·       صرفه جویی در هزینه های مربوط به جابجایی

·       استفاده از خدمات تخصصی در محل مشتری

·       نظارت بر پروسه تعمیر و استفاده از قطعات فابریک

·       ارائه فاکتور و گارانتی برای قطعات تعویضی

·       پاسخگویی سریع

 1669