1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ارج مرکز تهران

1165 بازدید
نمایندگی تعمیرات ارج مرکز تهران

از آنجایی که مرکز تهران پر جمعیت ترین منطقه تهران است لذا میزان خدمات در این منطقه باید بیشتر باشد تا تمامی مردم در آسایش و رفاه قرار گیرند. در مورد وسایل برقی نیز برندهای مختلف نمایندگی هایی را به منظور پوشش خدماتی خود در این منطقه تاسیس کرده اند و من جمله می توان به نمایندگی تعمیرات ارج مرکز تهران اشاره نمود.

 

شماره های نمایندگی تعمیرات ارج مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ارج مرکز تهران 

 

نمایندگی تعمیرات ارج یوسف آباد , نمایندگی تعمیرات ارج مطهری , نمایندگی تعمیرات ارج فاطمی , نمایندگی تعمیرات ارج عباس آباد , نمایندگی تعمیرات ارج جلفا , نمایندگی تعمیرات ارج خواجه اعبدا… , نمایندگی تعمیرات ارج بهجت اباد , نمایندگی تعمیرات ارج امام خمینی , نمایندگی تعمیرات ارج سهروردی , نمایندگی تعمیرات ارج آپادانا , نمایندگی تعمیرات ارج نیلوفر , نمایندگی تعمیرات ارج لاله زار , نمایندگی تعمیرات ارج جمهوری , نمایندگی تعمیرات ارج بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

تمام همشهریان عزیزی که در کلیه مناطق مرکز تهران زندگی می کنند می توانند از خدمات باکیفیت نمایندگی تعمیر ارج مرکز تهران استفاده کنند.مناطق مرکزی تهران که می توانند از خدمات مرکز تعمیراتی ارج استفاده کنند، عبارتند از جلفا، بهجت‌آباد، امام خمینی، یوسف‌آباد، مطهری، فاطمی، عباس‌آباد، سهروردی، آپادانا، نیلوفر لاله‌زار، جمهوری، بهشتی با وجود تعداد متخصصان آموزش دیده ای در این مجموعه کار می کنند. پس از تماس کاربران در اسرع وقت تعمیرکاران حرفه ای به محل مورد نظر مشتری مراجعه می کنند و پس از عیب یابی و بررسی، مشکل به وجود را برطرف می نمایند.

تعمیرکاران این مجموعه در دوره های آموزشی لازم برای آشنایی با قطعات ساید بای ساید ارج شرکت می کنند و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند؛ بنابراین می توانید با اعتماد کامل لوازم خانگی ارج مانند ساید بای ساید را به این تعمیرکاران بسپارید.

 

مشکلات رایج ساید بای ساید ارج

 

همانطور که می‌دانید هزینه خرید ساید بای ساید این روزها بسیار افزایش پیدا کرده، بنابراین کاربران ترجیح می دهند لوازم خانگی حساس و گران قیمت خود مانند ساید بای ساید را به تعمیرکاران مجاز بسپارند تا مشکلی برای دستگاه آن ها به وجود نیاید و پس از انجام تعمیرات عملکرد دستگاه مانند روز اول شود.

مشکلات رایج سایدبای‌ساید ارج که در صورت مواجهه با آن ها می توانید با نمایندگی تعمیر ارج در مرکز تهران تماس بگیرید عبارتند از:

·       زیاد بودن سر صدای ساید بای ساید

·       مشاهده ارور روی صفحه نمایش ساید بای ساید

·       جمع شدن آب داخل فریزر ساید بای ساید

·       فریز شدن میوه و سبزیجات در ساید بای ساید

·       نشت آب از زیر ساید بای ساید ارج

·       مصرف بالای انرژی ساید بای ساید

·       اتصالی بدنه ساید بای ساید

·       عدم سرمایش آب و تولید یخ توسط یخساز جلویی

 

خدمات نمایندگی تعمیرات ارج مرکز تهران

 

کیفیت لوازم خانگی ارج کاملاً اثبات شده است، اما ممکن است به دلیل گذر زمان و عدم رسیدگی به این لوازم خانگی دچار مشکلاتی می شوند.

ساید بای ساید ارج نیز یکی از نمونه های با کیفیت تولید شده توسط شرکت ارج است، اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل مشکلات به وجود آمده در قسمت های مختلف کد های خطا یا ارور هایی را روی صفحه نمایش نشان دهند.

بهتر است ابتدا کاتالوگ محصول را بررسی کنید، اما اگر موفق به برطرف کردن آن نشدید، می توانید با نمایندگی تعمیرات ارج در مرکز تهران تماس بگیرید. خدمات ارائه شده توسط این مجموعه شامل موارد زیر می‌شوند.

·       تعویض کمپرسور ساید بای ساید ارج

·       تعویض فن ساید بای ساید ارج

·       تعویض لاستیک درب ساید بای ساید ارج

·       تعویض سنسورها

·       تعویض برد الکترونیکی

·       رفع مشکلات دیفراست رفع مشکلات نشت آب از قسمت آبریز ساید بای ساید

·       تعویض فیلتر

·       تعویض و تعمیر موتور ساید بای ساید ارج

·       نصب و راه اندازی ساید بای ساید ارج

·       سرویس ساید بای ساید ارج

·       شارژ گاز یخچال

 

هزینه تعمیر ساید بای ساید ارج

 

زمانی که شما برای استفاده از خدمات تعمیر ساید بای ساید با نمایندگی تعمیرات ارج مرکز تهران تماس می گیرید، بخش پشتیبانی این مجموعه پس از مشخص شدن نوع و مدل دستگاه و مشکلات آن هزینه حدودی تعمیر را به شما اعلام می کند.

تمامی هزینه ها بر اساس قیمت های مصوب شده توسط اتحادیه دریافت می‌شوند. برای خرید قطعه، کارکنان این مجموعه با توجه به قیمت روز بازار، قیمت قطعه را اعلام می کنند. تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی نمایندگی تعمیر ارج مرکز تهران دارای ضمانت نامه هستند. به همین خاطر می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به دست تعمیرکاران حرفه ای بسپارید و نگران تعمیر آن نباشید.

چنانچه ماشین لباسشویی شما دچار نقص شود باید با مرکز نمایندگی تعمیرات ارج در مرکز تهران تماس بگیرید و از خدمات کارشناسان این مجموعه در زمینه مشاوره تعمیر ماشین لباسشویی بهره‌ مند شوید. کارشناسان این نمایندگی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ارج همچنین لباسشویی دوره‌ ها و آموزش ‌های لازم را گذرانده ‌اند و بهترین خدمات را در اختیار کاربران قرار می‌ دهند. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ارج مرکز تهران با بهترین تجهیزات، بروزترین امکانات و استفاده از قطعات یدکی ارجینال خدمات تعمیر را انجام می دهند.

خدمات سرویس، راه‌ اندازی و تعمیر لوازم خانگی ارج نیز مانند تمام برند های دیگر نیازمند تخصص و دانش به‌روز است که نمایندگی تعمیرات ارج در مرکز تهران از آن بهره ‌مند است. تعمیرکاران و کارشناسان باتجربه این نمایندگی‌ها در کوتاه ‌ترین بازه زمانی مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف می‌ کنند. تنها کافی است با شماره 1669 نمایندگی تعمیرات ارج در مرکز تهران تماس برقرار کنید و بدون این‌که احتیاج به جابجایی و حمل‌ونقل دستگاه داشته باشید در محل بهترین خدمات را دریافت نمایید.

 

 مشکلات رایج ماشین لباسشویی ارج

 

1.     آب لباسشویی تخلیه نمی‌ شود.

اول مسیر تخلیه شلنگ خروجی آب، فیلتر و لوله فاضلاب را بررسی کنید که مسدود نشده باشد. اگر مشکلی وجود نداشت، شاید پمپ ماشین لباسشویی سوخته است.

2.     ماشین لباسشویی روشن نمی ‌شود.

ابتدا جریان برق را بررسی کنید. اگر ماشین لباسشویی صدایی مانند وزوز دارد، اما روشن نمی ‌شود، احتمالاً موتور ماشین لباسشویی دچار سوختگی شده ‌است و یا این‌ که درب ماشین لباسشویی به ‌خوبی بسته نشده است. خرابی تایمر ولوم نیز می‌ تواند از دلایل این مشکل باشد.

3.     بدنه لباسشویی برق دارد.

برای رفع این مشکل ابتدا سیم آرت و سایر اتصالات برقی را با احتیاط بررسی کنید. اگر مشکلی نبود از سلامت موتور مطمئن شوید؛ زیرا موتور سوخته نیز برق اضافی تولید می‌کند.

4.     سر و صدای غیرطبیعی ماشین لباسشویی

خراب شدن یاتاقان، تراز نبودن لباسشویی، پاره شدن تسمه، شکستن نگه ‌دارنده دیگ و خارج شدن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی از دلایل مهمی است که باید توسط نمایندگی تعمیر ارج مرکز تهران بررسی شود.

 

·       چرا ماشین لباسشویی لباس‌ها را خشک نمی ‌کند؟

اگر این بخش مهم دستگاه کار نکند، ممکن است مشکل از خازن دستگاه باشد و یا این ‌که سیم‌ های دور تند ماشین لباسشویی سوخته باشد. این مشکل باعث خیس ماندن لباس‌ ها می‌ شود. برای بررسی این مشکل یا مشکلات دیگر تنها کافی ا‌ست با نمایندگی تعمیر ارج در مرکز تهران تماس برقرار کنید تا تکنیسین های ما در کوتاه‌ ترین بازه زمانی مشکل دستگاه شما را رفع کنند.

 

هزینه تعمیر لباسشویی ارج در مرکز تهران

 

زمانی‌که شما برای تعمیر و یا سرویس ماشین لباسشویی و هر وسیله دیگری از برند ارج با این نمایندگی تماس برقرار می ‌کنید با ذکر مشکل وسیله می ‌توانید به‌صورت حدودی از میزان هزینه ‌ها مطلع شوید.

هزینه‌ های تعمیر طبق نرخ اتحادیه مصوب شده و به استحضار شما رسانده می ‌شود، اما خرید قطعات به قیمت روز انجام می ‌گیرد. تمام قطعات یدکی ارجینال و دارای گارانتی است. پس‌از حضور تکنسین ‌های این مرکز در محل و عیب ‌یابی دستگاه، هزینه تعمیر به کاربر اعلام می‌گردد.

 

 نکاتی جهت حفظ و نگه‌داری لباسشویی ارج

 

امروزه برای شستشوی لباس ‌ها از لباسشویی استفاده می ‌کنیم که خیلی در زمان و وقت ما صرفه ‌جویی می‌ کند. پس باید در جهت نگه ‌داری آن نکاتی را رعایت کنیم تا با مشکل مواجه نشویم و طول عمر ماشین لباسشویی ما بالا برود.

·       باید ماشین لباسشویی در حالت تراز قرار دهیم.

·       از مواد با کیفیت و مرغوب برای شستشوی لباس‌ ها استفاده کنیم.

·       محوطه لباسشویی و مخزن نرم‌کننده و پودر ماشین لباسشویی همیشه تمیز باشد تا باعث تولید بوی بد و کپک نشود.

·       بعد از این‌که کار لباسشویی به پایان رسید، به‌صورت کامل خشک شود و به مدت ۳۰ دقیقه درب لباسشویی را باز بگذاریم تا کاملاً داخل لباسشویی خشک شود.

·       درب لباسشویی را خیلی آرام باز و بسته کنید و فشار زیادی به آن وارد نکنید.

·        روی لباسشویی وسایل سنگین قرار ندهید؛ زیرا باعث آسیب به ماشین لباسشویی می‌ شود.

·       درجه حرارت مناسب برای لباسشویی انتخاب کنیم.

·       از قرار دادن لباس ‌هایی که خیلی کثیف است و گل ‌و لای به آن ‌ها مالیده است جلوگیری کنیم؛ زیرا باعث آسیب به ماشین لباسشویی می ‌شود.

·       لوله‌ های تخلیه و ورودی را همیشه چک کنیم.

·       برای جلوگیری از مسدود شدن فیلتر ماشین لباسشویی همیشه به‌صورت دوره‌ ای آن را تمیز یا تعویض کنیم تا عمر ماشین لباسشویی بالا برود و عملکرد بهینه‌ای داشته باشد.

نمایندگی تعمیرات ارج مرکز تهران در سطح شهر تهران و کلیه مناطق زیر به عنوان یکی از مراکز تعمیرات تخصصی و به روز شناخته می شود.

از طریق تماس با این مجموعه تعمیرات مورد نیاز شما در اسرع وقت توسط تکنیسین ها و متخصصان نمایندگی تعمیر ارج مرکز تهران در محل انجام می شود و هیچ نیازی نیست که به مراکز تعمیر مراجعه کنید و یا لوازم خانگی خود را به تعمیرگاه انتقال دهید.

خدمات ویژه این مرکز به صورت ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل برای مشتریان و کاربران لوازم خانگی ارج ارائه می شود. کاربران لوازم خانگی ارج از طریق تماس با شماره سراسری ۱۶۶۹ می توانند درخواست تعمیر خود را ثبت نمایند. سفارش آنلاین تعمیر و سرویس نیز از جمله خدمات جدید این مرکز است. که در وب سایت نمایندگی انجام می شود.

 

چطور باید درخواست تعمیر را ثبت کنیم؟

 

شما به عنوان کاربران لوازم خانگی ارج اگر هر  مشکلی در لوازم خانگی خود مشاهده کردید، می توانید از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات لوازم خانگی ارج و مشخص نمودن نوع دستگاه، برند دستگاه، محل زندگی و سایر توضیحات سفارش خود را ثبت نمایید. کارشناسان فنی نمایندگی تعمیرات ارج در مرکز تهران بلافاصله پس از دریافت درخواست تعمیر مشکلات دستگاه را بررسی می کنند و با شما تماس می گیرند.

 

نمایندگی تعمیرات یخچال ارج مرکز تهران

 

در نمایندگی تعمیرات ارج مرکز تهران تعمیر، سرویس و یا تعویض قطعات یخچال، لباسشویی، ساید و … به صورت تخصصی انجام می شود. در این مجموعه تعمیرکاران جزو افراد حرفه ای هستند که مرتب آموزش می بینند تا بتوانند علاوه بر شناسایی مشکل دستگاه بدون صرف وقت و هزینه زیاد  آن را برطرف نمایند.

در صورتی که هر یک از مشکلات زیر را در یخچال ارج خود مشاهده کردید می توانید از طریق شماره های این نمایندگی با کارشناسان فنی این مجموعه تماس بگیرید و یا با شماره گیری ۱۶۶۹ درخواست تعمیر خود را ثبت کنید.

 

مشکلات رایج یخچال ارج

 

یخچال و یخچال فریزر ارج جز بهترین برند های تولید شده در کشور ایران هستند که از سال های گذشته تا کنون جایگاه خاصی در آشپزخانه های ما ایرانی ها داشته اند، اما ممکن است این یخچال ها و یخچال فریزر های با کیفیت نیز در اثر عدم رسیدگی و سرویس آن ها دچار مشکل شوند. در صورتی که با هر یک از موارد زیر مواجه شدید می توانید از تعمیرات تخصصی نمایندگی تعمیرات ارج مرکز تهران استفاده کنید.

·       نشت گاز یخچال ارج

·       عدم سرمایش یخچال ارج

·       خرابی فن اپراتور یخچال فریزر ارج

·       برفک زدن یخچال فریزر ارج

·       سروصدای زیاد یخچال ارج

 

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات ارج مرکز تهران

 

·       نصب و راه اندازی تعمیر و سرویس انواع یخچال ارج و یخچال فریزر ارج

·       استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته برای تعمیر

·       تعمیربرد الکترونیکی یخچال

·       تعمیر برد تغذیه و فرمان یخچال فریزر ارج

·       تعمیر برد نمایشگر و برد اینورتر یخچال ارج

·       شارژ گاز یخچال دارید و تعویض لاستیک درب یخچال ارج

 

هزینه تعمیر یخچال ارج

 

هزینه تعمیر اصلی ترین موضوعی است که کاربران به آن توجه می کنند. بنابراین ممکن این سؤال برای همه کاربران برند ارج پیش بیاید که هزینه تعمیر یخچال ارج چقدر است. هزینه تعمیر در این مرکز توسط کارشناسان فنی پس از عیب یابی و بررسی مشکل یخچال فریزر ارج، تعیین می شود. اولویت تعمیرکاران این مرکز تعمیر قطعه است، بنابراین هرگونه نگرانی بابت هزینه‌های تعمیر بی مورد است. چراکه هزینه ها بر اساس نرخ مقرر شده در اتحادیه تعیین می شود. جهت کسب اطلاعات دقیق تر درباره هزینه تعمیر یخچال فریزر ارج می توانید با شماره های نمایندگی تعمیرات ارج مرکز تهران تماس حاصل فرمایید.

 1669