1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران

1787 بازدید
نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران

آمار فروش وسایل برقی ارج نشان داده است شهروندان تهرانی ساکن شرق تهران به صورت گسترده از وسایل این برند استفاده می کنند و این بدان معناست که برند ارج باید محدوده خدمات پس از فروش خود را گسترش دهد. به همین دلیل است که نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران فعالیت خود را در این منطقه شروع کرده است.

 

شماره های نمایندگی تعمیر ارج شرق تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های شرق تهران

 

02122487267

 

02177043466

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ارج شرق تهران

 

نمایندگی تعمیرات ارج پیروزی , نمایندگی تعمیرات ارج مجیدیه , نمایندگی تعمیرات ارج شهرک امید , نمایندگی تعمیرات ارج باقری , نمایندگی تعمیرات ارج تهرانپارس , نمایندگی تعمیرات ارج نیرو هوایی , نمایندگی تعمیرات ارج تهران نو , نمایندگی تعمیرات ارج حکیمیه , نمایندگی تعمیرات ارج شمس آباد , نمایندگی تعمیرات ارج نظام آباد , نمایندگی تعمیرات ارج حشمتیه , نمایندگی تعمیرات ارج دبستان , نمایندگی تعمیرات ارج سیدخندان , نمایندگی تعمیرات ارج افسریه , نمایندگی تعمیرات ارج نارمک , نمایندگی تعمیرات ارج سرسبز , نمایندگی تعمیرات ارج رسالت , نمایندگی تعمیرات ارج هنگام , نمایندگی تعمیرات ارج الغدیر , نمایندگی تعمیرات ارج وحیدیه , نمایندگی تعمیرات ارج سبلان

 

آشنایی با ما

 

 

نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران در زمینه تعمیرات و ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید ارج دارای سال‌ها تجربه درخشان است.

امروزه زندگی بدون لوازم الکترونیکی غیر ممکن است. ساید بای ساید نیز یکی از این لوازم الکترونیکی پرکاربرد و مهم است که وجود آن در همه خانه ها لازم است، اما ممکن است صرف نظر از برند تولید کننده، لوازم خانگی پس از گذشت چند سال دچار مشکل شوند.

حتی قطعات لوازم خانگی که با استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های جهان ساخته می شوند روزی نیاز به تعمیر پیدا می کنند. به همین خاطر ما در مرکز تعمیرات ارج شرق تهران با بکارگیری پرسنل مجرب و با تجربه برای رفع نیازهای کاربران و جلب رضایت آن ها تلاش می کنیم.

در این مجموعه تعهد سرلوحه کار تمام پرسنل است و اولویت تمام تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران تعمیر وسیله به جای تعویض قطعه است. در صورت نیاز به استفاده از خدمات این نمایندگی می‌توانید با شماره سراسری ۱۶۶۹ و یا شماره های مربوط به هر یک از مناطق شرق تهران مانند پیروزی، مجیدیه، شهرک امید، باقری، تهرانپارس، نیرو هوایی، تهران نو، حکیمیه، شمس آباد، نظام آباد، حشمتیه، دبستان، سیدخندان، افسریه، نارمک، سرسبز، رسالت، هنگام، الغدیر، وحیدیه و سبلان و … تماس بگیرید.

 

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران

 

در نمایندگی تعمیرات ارج در شرق تهران کلیه خدمات مربوط به سرویس نصب و راه اندازی و تعمیر انواع لوازم خانگی ارج توسط تکنسین ها و تعمیرکاران با تجربه انجام می شود.

از مزایای استفاده از خدمات این نمایندگی می توان به تعمیر ساید بای ساید در منزل اشاره کرد. بلافاصله بعد از تماس مشتریان تعمیرکار مجرب و آموزش دیده از طرف این نمایندگی به محل مورد نظر مشتری اعزام می شود و دیگر نیازی به جابجایی و حمل و نقل ساید بای ساید به تعمیرگاه نیست.

همانطور که می دانید هزینه های مربوط به جابجایی بسیار بالا است و ممکن است در طول مسیر مشکلی برای دستگاه شما به وجود بیاید و هزینه‌های شما را دو چندان کند؛ بنابراین استفاده از خدمات تعمیر در محل به نفع مشتری است.

از دیگر مزایای نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران می توان به این نکته اشاره کرد که قطعات لازم برای تعویض از قطعات اصلی و اورجینال انتخاب می شوند. به عنوان مثال اگر موتور سایدبای‌ساید دچار مشکل شده باشد کارشناسان این مجموعه برای تعویض موتور از قطعه های جایگزین اصل استفاده می کنند. تمامی قطعات استفاده شده نیز دارای گارانتی و ضمانت نامه هستند.

 

هزینه تعمیر ساید بای ساید در شرق تهران

 

تکنسین های مجرب و آموزش دیده در نمایندگی تعمیرات ارج در شرق تهران برای تعمیر ساید بای ساید ابتدا سعی می کنند برای کم کردن هزینه های تعمیر، دستگاه را تعمیر کنند و در صورتی که دیگر هیچ راهی وجود نداشته باشد اقدام به تعویض قطعه می کنند.

لازم به ذکر است که هزینه تعمیر با توجه به مشکل دستگاه محاسبه می‌شود؛ بنابراین اگر قطعات اصلی ساید بای ساید مانند موتور عیب کرده باشند، ممکن است هزینه تعمیر آن بالاتر باشد.

گاهی اوقات به دلیل اینکه هزینه های مربوط به تعمیر و تعویض قطعه خیلی بالا است، تعمیرکاران به کاربران توصیه می کنند در صورتی که توانایی داشته باشند دستگاه را تعویض کنند، اما اگر این امکان وجود نداشته باشد، انواع خدمات تعمیر توسط این مجموعه انجام می شود.

 

عیب یابی و بررسی مشکلات ساید بای ساید ارج

 

گاهی اوقات ساید بای ساید ارج دچار مشکل می شود. به عنوان مثال مواد غذایی در داخل فریزر فاسد می‌شوند و یا بوی بد می گیرند. گاهی اوقات نیز ممکن است میوه و سبزیجات داخل قسمت یخچال ساید بای ساید یخ بزند. مشکلات بی‌شماری ممکن است برای ساید بای ساید ها به وجود بیاید که از جمله آن ها می‌توان به سر صدای زیاد یخچال، اتصال بدنه، از بین رفتن آهنربای درب یخچال، فریزر ساید بای ساید و یا … اشاره کرد که همگی نیاز به تعمیر و بررسی توسط افراد متخصص دارند.

نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران به ارائه خدمات در زمینه تعمیر یخچال ارج و سایر لوازم خانگی برند ارج می پردازد. این مجموعه شعبه های مختلفی در سراسر شهر تهران دارد. به همین خاطر همشهریان عزیز پایتخت نشین در هر یک از مناطق تهران می توانند با شماره های مخصوص نمایندگی های منطقه خودشان تماس بگیرند و درخواست تعمیر خود را ثبت کنند.

در نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران تعمیر انواع لوازم خانگی ارج توسط کارشناسان و متخصصان دوره دیده و با تجربه انجام می‌شود. در صورتی که در یکی از مناطق شرق تهران مانند حشمتیه، شمس آباد، مجیدیه، تهرانپارس، تهران نو، حکیمیه، پیروزی، شهرک امید، سیدخندان، افسریه و … زندگی می کنید، می توانید با شماره های نمایندگی مربوط به منطقه خودتان تماس بگیرید و یا از طریق تماس با شماره سراسری ۱۶۶۹ مشکل یخچال فریزر ارج خود را با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ارج در شرق تهران در میان بگذارید. در این مجموعه کلیه تعمیرات مربوط به لوازم خانگی ارج حتی در روزهای تعطیل در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

 

در نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران تعمیر کدام یک از لوازم خانگی انجام می‌شود؟

 

با توجه به اینکه در این نمایندگی متخصصین و تکنیسین‌های مجربی مشغول به فعالیت هستند، امکان تعمیر انواع لوازم خانگی مانند لباسشویی ، یخچال ، یخچال فریزر ، ساید بای ساید ارج و … وجود دارد.

 

شماره نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران چند است؟

 

برای هر یک از مناطق مختلف شرق تهران شماره های خاصی در نظر گرفته شده است که در سایت مرکز تعمیرات ارج شرق تهران موجود هستند. کاربران می‌توانند با مراجعه به این وبسایت شماره های مربوط به منطقه خودشان را پیدا کنند.

کاربران می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۶۶۹ درخواست تعمیر خود را در  این نمایندگی ثبت کنند. به دلیل راحتی مشتریان این مجموعه امکان ثبت سفارش تعمیرات لوازم خانگی ارج به صورت آنلاین را نیز فراهم کرده است.

 

هزینه تعمیر یخچال ارج در نمایندگی چقدر است؟

 

تمام هزینه های تعمیر، سرویس، نصب راه اندازی و تعویض قطعات در نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران بر طبق قیمت ‌های مصوب شده اتحادیه هستند؛ بنابراین کاربران برند ارج با خیالی آسوده می توانند تعمیر لوازم خانگی خود را به تکنیسین های این مجموعه بسپارند.

تمام هزینه های تعمیر به صورت یک فاکتور شفاف خدمت مشتری تحویل داده می شود. چون ممکن است مشکل لوازم خانگی متفاوت باشد، تعمیرات آن ها هزینه های متفاوتی دارد. در صورتی که یخچال ارج نیاز به تعویض قطعه داشته باشد از قطعات اورجینال برای دستگاه استفاده می شود و هزینه های دریافت شده از مشتری، طبق فاکتور خرید خواهد بود.

 

در نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران چه خدماتی ارائه می شود؟

 

در نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران و سایر مناطق تهران بزرگ، تمام خدمات زیر انجام می شود.

نصب و راه اندازی یخچال ارج

تعمیر یخچال فریزر

سرویس یخچال

شارژ گاز یخچال

تعویض ترموستات یخچال ارج

تعویض لاستیک دور درب یخچال فریزر ارج

 

چه موقع با نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران تماس بگیریم؟

 

کارشناسان و تکنیسین های نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی و ارائه سرویس به کاربران محصولات ارج هستند. اگر مشکلاتی مانند برفک زدن یخچال فریزر ارج،  سر و صدای زیاد یخچال ارج، خراب شدن لاستیک دور درب یخچال ارج، عدم سرمایش یخچال فریزر ارج و … برای شما پیش آمد،می توانید با شماره های این نمایندگی تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران با به‌کارگیری تکنیسین ها و تعمیرکاران باتجربه و حرفه‌ای در خدمت ساکنین مناطق شرق تهران می باشد. کاربران محصولات ارج در مناطق دروس –قلهک – اندرزگو – قیطریه – زعفرانیه – فرمانیه – ولنجک – اختیاریه – ظفر – ساغدوش – هروی – دولت – صدر –  زرگنده – چیذر – پل رومی – داوودیه – لویزان – مینی سیتی -بنی هاشم – سبلان – دماوند –  – اقدسیه – ازگل – آجودانیه – ارتش – زعفرانیه – سوهانک- مجیدیه – سیدخندان –رسالت – تهرانپارس – نارمک – تهران نو می توانند با شماره های هر یک از این نمایندگی ها یا شماره 1669 تماس بگیرند.

کاربران لوازم خانگی پس از خرید محصولات ارج برای راه اندازی دستگاه سرویس و تعمیر آن از افراد متخصص در این زمینه کمک می‌گیرند. بنابراین نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران برای تأمین نیازهای مشتریان و رفاه حال آن ها این مرکز را تأسیس کرده تا بتواند در اسرع وقت انواع خدمات را به هم‌وطنان عزیز در مناطق شرق تهران ارائه کند.

 

خدمات نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران

 

این مجموعه با برگزاری دوره های آموزشی برای تکنسین های فنی این امکان را فراهم کرده تا همه تعمیرکاران این مجموعه اطلاعات کافی درباره تعمیر قطعات ماشین لباسشویی ارج و سایر برندهای لوازم خانگی ارج را داشته باشند.

کارشناسان این مجموعه از ابزار آلات و تجهیزات مدرن و پیشرفته استفاده می کنند. به همین خاطر می توانند خدمات باکیفیتی را تحت نظارت شرکت ارج به کاربران محصولات این شرکت ارائه نمایند. از جمله خدمات نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد.

·       نصب و راه اندازی محصولات ارج

·       سرویس ماشین لباسشویی ارج

·       تعمیر ماشین لباسشویی ارج

·       ارائه مشاوره تلفنی رایگان

·       استفاده از قطعات اورجینال و فابریک برای تعویض قطعات ماشین لباسشویی ارج

 

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران

 

خراب شدن ماشین لباسشویی یا سایر لوازم خانگی ارج یک امر طبیعی است؛ اما اگر تعمیر ماشین لباسشویی و سایر لوازم الکترونیکی را به افراد غیرحرفه‌ای بسپارید ممکن است صدمات جبران ناپذیری به دستگاه وارد شود و هزینه های اضافی به خانواده تحمیل شود. با توجه به اینکه برند ارج یکی از باکیفیت ترین و معتبر ترین برند های تولید کننده لوازم خانگی داخلی است.

خدمات پس از فروش و گارانتی به مشتریان خود ارائه می‌کند. همین امر باعث شده تا طی سال‌های گذشته برند ارج بین کاربران محبوب باشد. امروزه به دلیل وجود مشکلات اقتصادی خانواده ها تلاش می کنند که از لوازم خانگی خود به درستی استفاده کنند تا نیازی به تعمیر یا تعویض قطعات نداشته باشند؛ اما یکی از مزایای استفاده از خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ارج و سایر لوازم خانگی دیگر در نمایندگی تعمیر ارج شرق تهران این است که کارشناسان این مجموعه با بهره گیری از فناوری روز دنیا، انواع مشکلات لوازم خانگی ارج را در کوتاه ترین زمان ممکن و در محل مورد نظر مشتری را برطرف می کنند. از مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران می توان موارد زیر را نام برد.

·       استفاده از تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده

·       عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی ارج با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن

·       انجام تعمیر در محل و امکان نظارت کاربر بر روند تعمیر

·       استفاده از قطعات اصل برای لوازم خانگی ارج

·       هزینه تعمیر منصفانه بر اساس قوانین مصوب اتحادیه

 

هزینه خدمات نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران

 

هزینه خدمات انجان شده  توسط تکنسین های نمایندگی تعمیرات ارج شرق تهران بسیار منصفانه است. کاربران محصولات ارج می توانند هزینه تعمیر حدودی را از کاشناسان فنی سؤال کنند و در صورت توافق و راضی بودن از هزینه تعمیر، سفارش خود را ثبت کنند. با توجه مشکل دستگاه و خدماتی که نیاز دارد هزینه تعمیر متفاوت است.

 1669